Kiekvienais metais Vokietijos techninės apžiūros specialistai paskelbia daugeliui vairuotojų aktualų tyrimą, kuriame paaiškėja, kurie automobiliai techninės apžiūros metu turi daugiausiai ar mažiausiai gedimų.
Kiekvienais metais Vokietijos techninės apžiūros specialistai paskelbia daugeliui vairuotojų aktualų tyrimą, kuriame paaiškėja, kurie automobiliai techninės apžiūros metu turi daugiausiai ar mažiausiai gedimų.
Deja, bet šiais metais Vokietijos techninės apžiūros specialistai negali pasidalinti geromis naujienomis. Nuo 2021 m. liepos mėnesio iki 2022 m. birželio mėnesio kaupti duomenys rodo, kad gedimų turinčių transporto priemonių skaičius netikėtai išaugo.
REKLAMA
Vokietijos techninės apžiūros organizacijos atstovų teigimu, tam įtakos turėjo pasaulinė pandemija, išaugusi infliacija – veiksniai, dėl kurių žmonės teko pakoreguoti savo prioritetus, dėl kurių nukentėjo daugelio automobilių techninis stovis.
TÜV tyrimo metu paaiškėjo, jog vidutinis automobilių amžius dabar siekia 10,1 metų ir pirmą kartą per visą tyrimo istoriją perkopė dešimties metų ribą. Vos prieš trejus metus vidutinis automobilių amžius siekė 9 metus.
REKLAMA
REKLAMA
Hyundai Santa Fe Hybrid
Organizacijos atstovai tikina, jog didesnis vidutinis automobilių amžius atsispindi vidutiniame gedimų skaičiuje – jis išaugo nuo 17,9% iki 20,2%. Tuo tarpu automobilių, sugebėjusių techninę apžiūrą praeiti iš pirmo karto skaičius sumažėjo 1,8%.
Vis dėlto, techninės apžiūros specialistai teigia, jog tam tikriems automobiliams jų amžius nekliudo techninę apžiūrą įveikti sklandžiai. Štai, 11 metų senumo B klasės „Mercedes-Benz“ vidutinis gedimų skaičius yra toks pats kaip ir trejų metų senumo „Ford Galaxy“ – 11,1%.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Tad su kokiais gedimais dažniausiai susiduria automobilių vairuotojai? Techninės apžiūros automobiliai dažniausiai nepraeina dėl netinkamai veikiančių žibintų, alyvos nuotėkio ir važiuoklės problemų. Pavyzdžiui, 7-11 metų amžiaus automobilių kategorijoje vidutinis pakabos gedimų rodiklis padidėjo nuo 1,5 iki 5,2%.
REKLAMA
11 metų senumo automobiliuose alyvos nuotėkio atvejų skaičius padidėjo 1,2%, žibintų gedimų – 0,3%, o važiuoklės gedimų – 0,5%.
Absoliuti šių metų tyrimo žvaigždė – 2-3 metų senumo B klasės „Mercedes-Benz“. Šio automobilio vidutinis gedimų skaičius siekia vos 2%. Dėl šio rezultato, praėjusių metų nugalėtojas „Mercedes-Benz GLC“, kurio gedimų vidurkis siekė 2,3%, atsidūrė antroje vietoje.
REKLAMA
Šis visureigis dalijasi antrąja vieta su „Volkswagen Golf Plus“, kuris jau daugelį metų stabiliai patenka į mažiausiai gedimų turinčių automobilių dešimtuką. Po jo seka „Audi Q3“ (2,4 %) ir „Volkswagen T-Roc“ (2,5 %).
Toje pačioje amžiaus grupėje prasčiausiai pasirodė: „Dacia Logan“ (11,6%), „Dacia Dokker“ (10,8%), „Volkswagen Sharan“ (9,4%) ir „Citroën C3 Aircross“ (9,4%).