„Renault“ oficialiai pristatė dar vieną, jau ketvirtą naują variklį – dyzeliną valgantį 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų jėgos agregatą, kuris bus montuojamas į keletą skirtingų „Renault“ modelių šeimos narių variklių skyrius. Šiuo metu naujasis variklis yra montuojamas į septynių vietų „Espace“, o vėliau bus siūlomas ir „Talisman“ bei „Koleos“ modelių pirkėjams.
Keturių cilindrų dyzelinis variklis bus gaminamas su dviem galios lygiais: 160 AG ir 360 Nm, ir 200 AG ir 400 Nm. Silpnesnioji versija pakeis iki šiol naudotą 1,6 litro variklį, kuris pakankamai sunkius automobilius iš vietos turėdavo išjudinti pasitelkdamas dvejas turbinas. Variklis bus poruojamas tik su 7 laipsnių, automatine pavarų dėže ir priekinių varančiųjų ratų pavara.
Bent jau Lietuvoje, galingiausią naujo variklio versiją bus galima įsigyti tik pasirinkus aukščiausios komplektacijos – „Initiale Paris“ versiją. „Renault Esapce Initiale Paris“ su šiuo varikliu Lietuvoje kainuoja nuo 44 160 eurų. Versija su 160 arklio galių varikliu kainuoja gerokai mažiau – nuo 35 980 eurų.