REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Teigiamos verslo tendencijos Europoje atsveria nuosmukį „Renault“ grupės pagrindinėse besiformuojančiose rinkose. Grupė padidino savo dalį visuose regionuose, išskyrus Amerikos žemyną.
Veiklos rezultatai: svarbiausi 2014 m. trečio ketvirčio įvykiai
Pasaulinei automobilių rinkai išaugus 3,2 %, „Renault“ grupė išlaikė stabilų naujų užregistruotų automobilių skaičių, kuris siekė 612 934 vienetus. Grupė padidino užimamą rinkos dalį visuose regionuose, išskyrus Amerikos žemyną.
Europos rinkai augus 5,5 %, „Renault“ grupės naujų užregistruotų automobilių skaičius padidėjo 7,6 %, o užimama rinkos dalis pakilo 0,2 procento iki 9,3 %. Šiuos rezultatus lėmė geriausiai parduodamų modelių „Renault Clio“ ir „Renault Captur“ – lyderio padidinto pravažumo automobilių segmente – bei „Dacia Sandero“ – šio ketvirčio lyderio Ispanijoje – sėkmė.
Prancūzijoje rinkos dalis trečiąjį ketvirtį sumažėjo 0,5 procento iki pakankamai aukšto 25,8 % lygio. Bendroji rinkos dalis rugsėjo pabaigoje siekė 26,9 % – tai 1,5 procento daugiau nei praėjusiais metais. „Renault Clio“ vis dar yra geriausiai parduodamas automobilis Prancūzijoje, kalbant apie visus segmentus.
Taip pat reikia pažymėti gerus grupės rezultatus Jungtinėje Karalystėje (+42,8 % ir 28 694 vienetai) bei Pietų Europoje: Italijoje (+30,1 %), Ispanijoje (+24,0 %) ir Portugalijoje (+28,2 %).
Trečią ketvirtį „Dacia“ dalis Europos rinkoje padidėjo 0,2 procento iki 2,4 %. Rugsėjo pabaigoje „Dacia“ vis dar buvo sparčiausiai augantis automobilių prekės ženklas Europoje.
Už Europos ribų grupės naujų užregistruotų automobilių skaičius nukrito 7 % ir sudarė 48 % viso skaičiaus šiuo laikotarpiu.
Amerikos žemyne grupės naujų užregistruotų automobilių skaičius krito 20,6 %, kai visa rinka smuko 8,3 %. Argentinoje, nors „Clio Mio“ yra rinkos lyderis, vietinė finansinė situacija apribojo importą, tad užregistruotų „Renault“ automobilių skaičius krito perpus, o visa rinka smuko beveik 30 %. Brazilijoje, kuri yra antra pagal dydį grupės rinka pasaulyje, rinkos dalis stabiliai laikėsi ties 7,1 %, laukiant, kol paaiškės visas naujojo „Sandero“, kuris buvo pristatytas vasarą, poveikis.
Eurazijos regione grupės užregistruotų automobilių skaičius mažėjo 13 %, o visa rinka krito 20,3 %. Rusijoje, trečioje pagal dydį grupės rinkoje pasaulyje, užregistruotų automobilių skaičius sumažėjo 14,7 %. Bet „Renault“ rinkos dalis augo 0,7 procento iki 7,8 %, daugiausiai prie to prisidėjo naujojo „Logan“ atnaujinimas. Turkijoje rinkos kritimas šį ketvirtį sulėtėjo iki –8,9 %, lyginant su –23,6 % birželio pabaigoje. Šioje aplinkoje grupės užimama rinkos dalis sumažėjo 1 procentu iki 16,1 %.
Afrikos, Vidurinių Rytų ir Indijos regione
užregistruotų grupės automobilių skaičius augo 14,4 % kartu su rinka. Alžyre rinka smuko lėčiau (–6,7 % per ketvirtį, lyginant su –34,5 % birželio pabaigoje), o „Renault“ grupės automobilių registracijų skaičius išaugo 9 %, daugiausiai dėl „Dacia Logan“ – geriausiai parduodamo automobilio. Grupė laimėjo dar 4 procentus rinkos dalies, kuri pasiekė 27,5 %. Indijoje nepalankus gamybos ciklas sumažino registruotų „Renault“ automobilių skaičių 13,3 %, nors rinka šiuo laikotarpiu atsigavo 10 %.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione užregistruotų grupės automobilių skaičius augo 37,1 %, kai rinka kilo 2,8 %. Pietų Korėjoje „Renault Samsung Motors“ toliau didino savąją rinkos dalį (+0,2 procento, iki 4,3 %), o kiekis augo 10,5 %, ypač dėl QM3 sėkmės.
Trečiojo ketvirčio pajamos pagal veiklos sektorius
Trečią 2014 m. ketvirtį grupės pajamos augo 6,7 % iki 8 530 milijonų eurų.
Automobilių gamybos pajamos augo 6,7 % iki 7 984 milijonų eurų. Pardavimo partneriams kiekis sudarė 4,4 procento, o surinktų transporto priemonių gamyba šiuo laikotarpiu padidėjo.
Nepaisant stabilaus registruojamų automobilių skaičiaus, šie kiekiai davė teigiamą 3,1 procento indėlį, nes per ketvirtį lėčiau mažėjo atsargos nepriklausomų platintojų tinkle.
Kainų pokyčiai padarė teigiamą 1,1 procento įtaką ir didele dalimi kompensavo neigiamą valiutų kurso pokytį – 1,3 procento.
Pardavimo finansavimas („RCI Banque“) prie grupės pajamų pridėjo 546 milijonus eurų ir padidėjo 6,0 % lyginant su tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu. Vidutinės veiksniosios paskolos, kurios 2014 m. trečią ketvirtį pasiekė 25,6 milijardo eurų, padidėjo 4,1 %. Naujų finansavimo sutarčių skaičius augo 5,3 % iki 301 588 lyginant su 2013 m. trečiu ketvirčiu.
Perspektyvos
Europos rinka šiais metais turėtų augti 5 % (anksčiau buvo tikimasi 3–4 % augimo). Mūsų pagrindinės besiformuojančios rinkos ketvirtą ketvirtį turėtų ir toliau būti nepalankios ir nestabilios.
Šioje aplinkoje grupė patvirtino savo tikslus:
·                               didinti registruojamų automobilių skaičių ir grupės pajamas (esant pastoviems valiutos kursams);
·                               didinti grupės pagrindinės veiklos ir automobilių padalinio pelną;
·                               siekti teigiamų laisvų grynųjų pinigų srautų iš automobilių gamybos veiklos.

Teigiamos verslo tendencijos Europoje atsveria nuosmukį „Renault“ grupės pagrindinėse besiformuojančiose rinkose. Grupė padidino savo dalį visuose regionuose, išskyrus Amerikos žemyną.
Veiklos rezultatai: svarbiausi 2014 m. trečio ketvirčio įvykiai
Pasaulinei automobilių rinkai išaugus 3,2 %, „Renault“ grupė išlaikė stabilų naujų užregistruotų automobilių skaičių, kuris siekė 612 934 vienetus. Grupė padidino užimamą rinkos dalį visuose regionuose, išskyrus Amerikos žemyną.
Europos rinkai augus 5,5 %, „Renault“ grupės naujų užregistruotų automobilių skaičius padidėjo 7,6 %, o užimama rinkos dalis pakilo 0,2 procento iki 9,3 %. Šiuos rezultatus lėmė geriausiai parduodamų modelių „Renault Clio“ ir „Renault Captur“ – lyderio padidinto pravažumo automobilių segmente – bei „Dacia Sandero“ – šio ketvirčio lyderio Ispanijoje – sėkmė.
Prancūzijoje rinkos dalis trečiąjį ketvirtį sumažėjo 0,5 procento iki pakankamai aukšto 25,8 % lygio. Bendroji rinkos dalis rugsėjo pabaigoje siekė 26,9 % – tai 1,5 procento daugiau nei praėjusiais metais. „Renault Clio“ vis dar yra geriausiai parduodamas automobilis Prancūzijoje, kalbant apie visus segmentus.
Taip pat reikia pažymėti gerus grupės rezultatus Jungtinėje Karalystėje (+42,8 % ir 28 694 vienetai) bei Pietų Europoje: Italijoje (+30,1 %), Ispanijoje (+24,0 %) ir Portugalijoje (+28,2 %).
Trečią ketvirtį „Dacia“ dalis Europos rinkoje padidėjo 0,2 procento iki 2,4 %. Rugsėjo pabaigoje „Dacia“ vis dar buvo sparčiausiai augantis automobilių prekės ženklas Europoje.
Už Europos ribų grupės naujų užregistruotų automobilių skaičius nukrito 7 % ir sudarė 48 % viso skaičiaus šiuo laikotarpiu.
Amerikos žemyne grupės naujų užregistruotų automobilių skaičius krito 20,6 %, kai visa rinka smuko 8,3 %. Argentinoje, nors „Clio Mio“ yra rinkos lyderis, vietinė finansinė situacija apribojo importą, tad užregistruotų „Renault“ automobilių skaičius krito perpus, o visa rinka smuko beveik 30 %. Brazilijoje, kuri yra antra pagal dydį grupės rinka pasaulyje, rinkos dalis stabiliai laikėsi ties 7,1 %, laukiant, kol paaiškės visas naujojo „Sandero“, kuris buvo pristatytas vasarą, poveikis.
Eurazijos regione grupės užregistruotų automobilių skaičius mažėjo 13 %, o visa rinka krito 20,3 %. Rusijoje, trečioje pagal dydį grupės rinkoje pasaulyje, užregistruotų automobilių skaičius sumažėjo 14,7 %. Bet „Renault“ rinkos dalis augo 0,7 procento iki 7,8 %, daugiausiai prie to prisidėjo naujojo „Logan“ atnaujinimas. Turkijoje rinkos kritimas šį ketvirtį sulėtėjo iki –8,9 %, lyginant su –23,6 % birželio pabaigoje. Šioje aplinkoje grupės užimama rinkos dalis sumažėjo 1 procentu iki 16,1 %.
Afrikos, Vidurinių Rytų ir Indijos regione
užregistruotų grupės automobilių skaičius augo 14,4 % kartu su rinka. Alžyre rinka smuko lėčiau (–6,7 % per ketvirtį, lyginant su –34,5 % birželio pabaigoje), o „Renault“ grupės automobilių registracijų skaičius išaugo 9 %, daugiausiai dėl „Dacia Logan“ – geriausiai parduodamo automobilio. Grupė laimėjo dar 4 procentus rinkos dalies, kuri pasiekė 27,5 %. Indijoje nepalankus gamybos ciklas sumažino registruotų „Renault“ automobilių skaičių 13,3 %, nors rinka šiuo laikotarpiu atsigavo 10 %.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione užregistruotų grupės automobilių skaičius augo 37,1 %, kai rinka kilo 2,8 %. Pietų Korėjoje „Renault Samsung Motors“ toliau didino savąją rinkos dalį (+0,2 procento, iki 4,3 %), o kiekis augo 10,5 %, ypač dėl QM3 sėkmės.
Trečiojo ketvirčio pajamos pagal veiklos sektorius
Trečią 2014 m. ketvirtį grupės pajamos augo 6,7 % iki 8 530 milijonų eurų.
Automobilių gamybos pajamos augo 6,7 % iki 7 984 milijonų eurų. Pardavimo partneriams kiekis sudarė 4,4 procento, o surinktų transporto priemonių gamyba šiuo laikotarpiu padidėjo.
Nepaisant stabilaus registruojamų automobilių skaičiaus, šie kiekiai davė teigiamą 3,1 procento indėlį, nes per ketvirtį lėčiau mažėjo atsargos nepriklausomų platintojų tinkle.
Kainų pokyčiai padarė teigiamą 1,1 procento įtaką ir didele dalimi kompensavo neigiamą valiutų kurso pokytį – 1,3 procento.
Pardavimo finansavimas („RCI Banque“) prie grupės pajamų pridėjo 546 milijonus eurų ir padidėjo 6,0 % lyginant su tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu. Vidutinės veiksniosios paskolos, kurios 2014 m. trečią ketvirtį pasiekė 25,6 milijardo eurų, padidėjo 4,1 %. Naujų finansavimo sutarčių skaičius augo 5,3 % iki 301 588 lyginant su 2013 m. trečiu ketvirčiu.
Perspektyvos
Europos rinka šiais metais turėtų augti 5 % (anksčiau buvo tikimasi 3–4 % augimo). Mūsų pagrindinės besiformuojančios rinkos ketvirtą ketvirtį turėtų ir toliau būti nepalankios ir nestabilios.
Šioje aplinkoje grupė patvirtino savo tikslus:
·                               didinti registruojamų automobilių skaičių ir grupės pajamas (esant pastoviems valiutos kursams);
·                               didinti grupės pagrindinės veiklos ir automobilių padalinio pelną;
·                               siekti teigiamų laisvų grynųjų pinigų srautų iš automobilių gamybos veiklos.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų