Rekordinį laiką – 6 min. 56,294 sek. – J. Bergmeisteris užfiksavo 20,832 kilometro trasos konfigūracijoje, esant palankioms oro sąlygoms: oro temperatūra siekė 12 °C, o asfalto – 27 °C.
Kaip ir anksčiau, rekordiniam važiavimui automobilis buvo aprūpintas „Michelin Pilot Sport Cup2 R“ padangomis (255/35 R20 priekyje ir 315/30 R21 gale).

Dar greitesnis už pirmtaką su PDK dėže
Įspūdinga tai, kad naujasis modelis buvo net 3,633 sekundės greitesnis nei jo pirmtakas (992.1 kartos modelis) su automatine „Porsche“ dviejų sankabų (PDK) dėže.
Kadangi automobilio galia išliko nepakitusi – 375 kW (510 AG), – pagerėjęs rezultatas tapo įmanomas dėl reikšmingai patobulintos važiuoklės, tikslesnio valdymo bei 8 procentais sutrumpintų pavarų perdavimų, kurie užtikrino efektyvesnį galinės ašies sukibimą ir spartesnį įsibėgėjimą.
Mechaninė pavarų dėžė vėl populiarėja
„Vis daugiau „911 GT3“ klientų renkasi šešių pavarų mechaninę transmisiją, ir mes vis dažniau sulaukdavome klausimų – kiek gi toks automobilis būtų greitas Nürburgringe, – sako „Porsche GT“ modelių linijos vadovas Andreasas Preuningeris.
„Dabar pagaliau turime oficialų atsakymą. Nors puikiai žinome, kad variantas su PDK yra greitas, šįkart oficialų rato laiką užfiksavome būtent su mechanine transmisija.“
Pasak A. Preuningerio, toks sprendimas buvo priimtas sąmoningai, siekiant pademonstruoti mechaninės dėžės potencialą, nepaisant to, kad šis variantas neturi automatizuotos PDK greičių perjungimo tikslumo ir naudoja klasikinį, o ne elektroniniu būdu valdomą riboto slydimo diferencialą.
Automobilis, sukurtas maksimaliai kontrolei
J. Bergmeisteris, paklaustas apie įspūdžius po rekordinio rato, pabrėžė, kad naujasis GT3 modelis leidžia jaustis užtikrinčiau važiuojant ties automobilio galimybių riba.
„Beveik kiekviename posūkyje buvau greitesnis nei su ankstesniu modeliu. Iš „911 GT3 RS“ projekto perėmėme labai daug techninių sprendimų, ypač važiuoklės srityje. Dabar automobilis pastebimai stabilesnis. Taip pat dėka trumpesnių pavarų dėžės perdavimo skaičių, aiškiai jaučiama geresnė automobilio trauka.“
Jis taip pat pridūrė, kad nors automobilis su septynių pavarų automatine PDK dėže greičiausiai būtų dar keletą sekundžių spartesnis, važiavimas su mechanine dėže suteikė kur kas daugiau vairavimo malonumo.
Taigi, „Porsche“ ne tik įrodė mechaninės pavarų dėžės konkurencingumą, bet ir dar kartą sustiprino „911 GT3“ poziciją tarp greičiausiųjų Nürburgringe.