
Hibridinę jėgainę sudaro 1.6 litro, keturių cilindrų turbo-benzininis variklis išvystantis 270 arklio galių ir du elektriniai motorai. Vienas iš jų savo energiją siunčia per 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę, o antrasis - sumontuotas ant galinės ašies, savo energiją siunčia į priekinius ratus. Abudu elektriniai motorai išvysto net 230 arklio galių.
Palyginus su iki šiol automobilių parodose demonstruotu „Peugeot 308 R“, hibridinę jėgainę turintis „308 R Hybrid“ turi 80 milimetrų platesnę ratų provėžą, 19 colių ratlankius ir didžiules elektronines smegenis, kurios valdo hibridinę jėgainę.
„Peugeot“ specialistų sukurtas modelį galima vairuoti su vienu iš trijų pasirinktų režimų. „Normal“ režimu automobilio hibridinė jėgainė išvysto 300 arklio galių, „Track“ režimas - 400 arklio galių ir 530 Nm, o įjungus „Hot Lap“ režimą, automobilyje esanti jėgainė išspaus 500 arklio galių ir net 730 Nm sukimo momentą.




