Iš viso trasoje galės važiuoti 15 komandų, kurių kiekvienoje galės būti nuo 3 iki 5 vairuotojų, vairuojančių pakaitomis visas 24 valandas. Šiemet lenktynėse galės dalyvauti tik nemodifikuoti tikrieji elektromobiliai. Visi jie, atsižvelgiant į jų vienu įkrovimu įveikiamus atstumus, bus suskirstyti į 4 klases. Automobilių įkrovimui bus įrengtos 3 greitos įkrovimo stotelės. „Enefit 24H EV race“ elektromobilių lenktynėse bus varžomasi ne dėl vieno rato įveikimo laiko. Varžybų dalyviai per 24 valandas turės įveikti kuo didesnį trasos ratų skaičių, kartu įvertinant įkrovimo trukmę, automobilio efektyvumą ir vairuotojų sugebėjimus.
Nors lenktynės įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF)
kalendorių, tačiau jose gali dalyvauti visi vairuotojai, turintys galiojantį B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
„Smagu, kad galime suteikti galimybę prie šio automobilių sporto saugiai prisiliesti visiems vairuotojams. Esu tikras, kad elektromobilių sporte daugės, o šios lenktynės ateityje transformuosis į profesionalų sportą. Tai – renginys, skirtas pademonstruoti ir įtvirtinti elektromobilius kaip kasdieninę transporto priemonę, tinkančią ir automobilių sporto varžyboms“, – lenktynių idėją papasakojo organizatorius Darius Grinbergas.
Nepaisant to, praėjusių metu patirtis rodo, jog varžybose dalyvaujantys profesionalūs lenktynininkai pranoksta mėgėjus, todėl šiemet organizatoriai mėgėjams rekomenduoja pasinaudoti siūloma mokymų galimybe prieš lenktynes arba pasikviesti bent vieną licencijuotą lenktynininką, galintį apmokyti komandos narius.
Dar viena šių metų naujovė – žiūrovai renginio metu galės apsilankyti lenktynių valdymo centre, pabendrauti su varžybų dalyviais, apžiūrėti ir išbandyti atskiroje zonoje eksponuojamas įvairias elektra ir alternatyviais degalais varomas transporto priemones – traktorius, dviračius, motociklus bei laivus.
Kaip ir pernai, pagrindiniu varžybų partneriu tapo bendrovė „Enefit“, siūlanti išmanius elektromobilių įkrovos sprendimus privatiems bei verslui, o nuo šių metų pradėjusi ir viešojo įkrovimo tinklo plėtrą.
„Džiaugiamės galėdami jau antrus metus iš eilės tapti šio renginio dalimi. Šiemet žengėme svarbų žingsnį – pradėjome viešojo įkrovimo stotelių tinklo plėtrą Lietuvoje. Iki metų pabaigos ketiname įrengti daugiau nei pusantro šimto naujų įkrovimo taškų elektromobiliams. Ilgalaikė „Enefit“ vizija yra užtikrinti elektromobilių vairuotojams išmanų ir patogų tinklą visur – namuose, darbe ir kelyje. Netolimoje ateityje elektromobiliai ir kitos netaršios transporto priemonės taps mūsų visų kasdienybe, todėl palaikome ir skatiname kiekvieną norintį išbandyti save dalyvauti šiose varžybose“, – sakė „Enefit“ vadovas Vytenis Koryzna.
2022 metų „Enefit“ 24 valandų elektromobilių lenktynės įėjo į Lietuvos automobilių sporto istoriją, kaip pirmosios 24 valandų lenktynės ir kaip pirmasis renginys su neutraliu C02 pėdsaku. Varginančio maratono nugalėtojomis savo klasėse tuomet tapo „Antėja Racing Team“ (Opel Ampera), „Audi Team by Autojuta“ (Audi e-tron GT), „Moller Auto Volkswagen“ (VW ID.3) ir „Solitek Nova“ (Tesla Model 3) komandos. Iš viso lenktynėse startavo 11 automobilių.
Daugiausiai ratų ir kilometrų 1,5 km ilgio trasoje nuvažiavo „Solitek Nova“ komanda, kurioje varžėsi ir Dakar Top 20 pilotas Antanas Juknevičius. Jų „Tesla Model 3“ įveikė 619 ratų, o tai yra 947 kilometrai. Autodromo trasa – labai vingiuota ir tik tiesiojoje galima pasiekti didesnį greitį. Greičiausią ratą užfiksavo „Audi Team by Autojuta“ (1:30,693 s.). Vidutinis lenktynių nugalėtojų greitis, įskaitant įkrovimą buvo 39,4 km/val.
Varžybų taisyklės
Dalyvio paraiška
Paraiškos priedas
Preliminarus tvarkaraštis