REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ko gero, daugeliui autosporto fanų nereikėtų priminti dramatiškai pasibaigusių Formulės 1 čempionato varžybų 2021 metais. Iki šiol karštas diskusijas įžiebiantis lenktynių momentas ilgam išliks visų automobilių sporto gerbėjų atmintyje.

Ko gero, daugeliui autosporto fanų nereikėtų priminti dramatiškai pasibaigusių Formulės 1 čempionato varžybų 2021 metais. Iki šiol karštas diskusijas įžiebiantis lenktynių momentas ilgam išliks visų automobilių sporto gerbėjų atmintyje.

REKLAMA

Vis dėlto, tam paprieštarautų „Asian GT4“ pirmenybių dalyvis Maksas Orido. Jis, vairuodamas „BMW M4 GT4“ automobilį, ilgą laiką pirmavo Japonijoje vykusiose lenktynėse ir kartu su savo komandos bičiuliu sugebėjo susikrauti juntamą 33 sekundžių persvarą prieš antroje pozicijoje važiavusią ekipą su „Toyota Supra GT4“ bolidu.

Deja, paskutiniame rate lenktynių lyderio automobilis pamažu pradėjo lėtėti. Iš pradžių lenktynių komentatoriai darė prielaidą, jog automobilį vairavęs lenktynininkas važiavimo tempą sumažino nenorėdamas pradėti važiuoti naują ratą ir vietoje to norėjo varžybas užbaigti kartu su joms skirtu laiku.

Vis dėlto, lenktynių lyderiui išsipildė pats blogiausias scenarijus – jam baigėsi degalai. Ir ne bet kur, o finišo tiesiojoje.

REKLAMA
REKLAMA

Nors automobilis išnaudojo visus degalus, tačiau už vairo buvęs Maksas Orido nusprendė pademonstruoti kovotojo charakterį. Jis išlipo iš savo lenktyninio automobilio ir tiesiog pradėjo jį stumti iki finišo.

Kaip bebūtų keista, tačiau tokį veiksmą atlikęs lenktynininkas nesulaukė pasipiktinimo iš varžybų teisėjų. Nors komandos nariai buvo įspėti, jog kitą kartą būtų atidesni, tačiau „Asian GT4“ taisyklėse nėra punkto, nurodančio, jog vairuotojas negali savo jėgomis stumti savo lenktynininko automobilio.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų