Tiek sedano, tiek universalo kėbulą turinčioms versijoms buvo sukurtos naujos kėbulo apdailos detalės, nauji papildomi aksesuarai. O netrukus „AC Schnitzer“ ruošiasi pristatyti patobulinimų kraitį, kuris leis padidinti hibridinės pavaros galią nuo 727 iki 810 arklio galių.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

„AC Schnitzer“ siūlomas „technologijų paketas“ prasideda nuo išvaizdos – naujas priekinis splitteris, sparneliai šonuose, išplatinti slenksčiai, du galiniai aptakai (sedano versijai), trijų dalių difuzorius. Viskas – ne tik dėl agresyvesnio įvaizdžio, bet ir geresnės aerodinamikos.
Kartu pristatyti ir nauji 21 colio kaltiniai ratlankiai „AC6 Lightweight“. Potencialūs pirkėjai galės rinktis iš juodo blizgaus paviršiaus arba šlifuoto aliuminio su keramine apsauga.
Norintiems likti su originaliais BMW ratlankiais, „AC Schnitzer“ siūlo 7 mm rato išnešimo plokštes ir spyruokles, kurios sumažina automobilio prošvaisą 20 mm.
Kad variklio skleidžiamos melodijos prilygtų agresyviai automobilio išvaizdai, „AC Schnitzer“ rekomenduoja sumontuoti iš nerūdijančio plieno pagamintą išmetimo sistemą su aktyviomis sklendėmis.
Tačiau netrukus „BMW M5“ vairuotojams bus pasiūlytas pats svarbiausias patobulinimas. „AC Schnitzer“ žada, kad jiems pavyko pakelti hibridinės pavaros galią nuo 727 AG iki 810 AG.
Nors šis pokytis neatrodo labai įspūdingai, tačiau bendrovės atstovai žada, kad didžiausi pokyčiai bus juntami vidutiniuose variklių sūkiuose, kuomet hibridinė pavara gali veikti didžiausiu našumu.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!