
Tačiau ši Škoda yra išskirtinė ne tik akį traukiančiomis eksterjero detalėmis. Didžiausią nuostabą sukeltų pakėlus variklio dangtį. Seną ir archajišką motorą automobilio savininkas iškeitė į modernesnį - Škoda Fabia automobiliuose montuojamą 1,4 litro benzininį variklį, kuris dabar išvysto 120 arklio galių ir 205 Nm sukimo momentą.
Daugelį nustebintų, kad modernus variklis buvo sumontuotas ne priekyje, bet gale. Iš „bagažinės“ iškrapščius senąją Škoda širdį ir atlikus keletą pakeitimų galinėje mašinos važiuoklėje, pavyko sumontuoti šiek tiek pagerintą 1,4 litro atmosferinį motorą.
Youngtimer'io savininkas teigia, kad atliko keletą ūkiškų modifikacijų. VAG'inis motoras gavo GSX-R 750 purkštukus, VEMS firmos variklio kompiuterį ir 4-1 tipo išmetimo sistemą.
To užteko įpūsti automobiliui naujos gyvybės. Su tokia Škoda galima drąsiai winter beat'int.
