
Lietuvoje situacija panaši – pernai „Mazda“ automobilių mūsų šalyje nupirkta net 54 proc. daugiau negu 2015-aisiais. Vienvaldis lyderis – kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“.
„Miesto krosoveriai visame pasaulyje užkariauja automobilių pirkėjų širdis, ir Lietuva – ne išimtis. „Mazda CX-3“ kūrėjai taikliu šūviu pataikė į pirkėjų poreikių dešimtuką: šis automobilis yra idealus variantas, savyje suderinantis tiek išvaizdą, tiek vairavimo stilių bei komfortą, tiek prieinamą kainą. Tai ir atsispindi jo rekordiniuose pardavimo rezultatuose“, – sakė Justė Šataitė, „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.
Anot J. Šataitės, „Mazda“ savo gerbėjams ir šiemet žada keletą staigmenų – vasario mėnesį Lietuvoje pasirodys atnaujinta „Mazda3“, balandį – atnaujinta „Mazda2“, o vasarą – visiškai naujas „CX-5“ bei atnaujintas „CX-3“. Atnaujinta „Mazda6“ Lietuvoje pristatyta pernai lapkritį.
Dauguma naujų modelių ir atnaujinimų bus susieta su G-Vectoring Control (GVC) – originalia „Mazda“ sukurta sistema. GVC yra dalis SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą. Šia technologija „Mazda“ stiprina taip vadinamo Jinba-Ittai (raitelis ir arklys kaip vienas kūnas) vairavimo pojūtį.


