
Šį žiguliuką iš kitų labiausiai išskiria ne variklis, bet kėbulo spalvos ir sėdynių apmušalų kombinacija. Juodos spalvos kėbulas ir šviesus interjeras - itin reta kombinacija, ypač jeigu kalbėtume apie tokios klasės automobilius kaip „Lada 2106“.
Šeštuko širdis - vos 1,3 litro. Jis buvo suporuota su keturių laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri leisdavo šiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 19 sekundžių ir pasiekti 145 km/val. maksimalų greitį.
Įdomus faktas - bazinė šeštuko versija Tarybų Sąjungoje kainavo 9000 rublių. Jeigu šią sumą konvertuotume į eurus - pamatytume labai juokingą sumą - vos 144 eurus, tačiau anuomet Rusijos rublių vertė buvo žymiai didesnė. Paklauskite savo senelių.

