
Ne vienas pilotas skundėsi sudėtingu bolido valdymu. Ar lenktyniaujant trasoje, kuri yra 2200 metrų virš jūros lygio, bolidai pasižymi sudėtingesniu, nenuspėjamu valdymu?
L.H - Tiesą sakant, bolidas elgiasi taip pat kaip ir kitose trasose. Vienintelis skirtumas - prastesnis sukibimas su kelio danga. Man asmeniškai ši trasa labai priminė Monza, kurioje sukibimas su kelio danga yra dar mažesnis.
Laimėjai tris pasaulio čempiono titulas. Kokie tavo ateities planai?
L.H - Nors savo sąskaitoje turiu net tris čempiono titulus, tačiau ne veltui sakoma, jog apetitas auga bevalgant. Aš noriu daugiau pergalių, daugiau titulų, tad 2016 metų sezone sau kelsiu dar aukštesnius tikslus.
Ne vienas lenktynininkas norėtų padangų, kurios pasižymi geresniu sukibimu su danga. Tai palengvintų vairavimą, tačiau Formulės 1 žiūrovai nori matyti herojus, kurie iš visų jėgų stengiasi suvaldyti monstrą skriejantį lenktynių trasa. Kaip manai, ar įmanoma surasti aukso viduriuką?
L.H - Net nežinau kaip atsakyti į šį klausimą. Kiekviena lenktynių trasa turi savo išskirtinių savybių. Vienoje trasoje bolidams trūksta sukibimo, kitose jo netrūksta. Nesvarbu kokius bolidus ar padangas turėsime, daugiausiai pastangų turi įdėti pilotas.


