„Nors žiemos sezono ritmu darbą jau pradėjome prieš mėnesį, tačiau pirmuosius medžiagų barstymus gamta padiktavo tik dabar. Mūsų ekipažai darbus pagal nustatytus grafikus atitinkamuose ruožuose vykdė jau šiąnakt. Nežiūrint į dideles kelininkų pastangas ir operatyvumą, vairuotojų vis vien prašome įvertinti žiemos sąlygas keliuose, pasirinkti saugų greitį, stebėti kelio ženklus, ypač tamsiuoju paros metu, esant minusinei oro temperatūrai, sningant, lyjant lietui ar vyraujant rūkui, – sako „Kelių priežiūros“ atstovas Karolis Sakalauskas – Praktika rodo, kad bene pavojingiausia situacija kelyje labiausiai tikėtina nuo 04:00 iki 08:00. Ypač atidiems reikėtų būti ties tiltais ir viadukais.“
Valstybinės reikšmės keliai yra prižiūrimi pagal skirtingus priežiūros lygius, pavyzdžiui, pirmo priežiūros lygio kelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda dirbama 24 val. per parą, priežiūra čia vyksta nenutrūkstamai. Tuomet penkto priežiūros lygio kelias, pavyzdžiui, Kietaviškės-Elektrėnai prižiūrimas nuo 9 val. iki 18 val.
„Kelių priežiūra“ primena, kad bendrovė atsako tik už valstybinės reikšmės kelių būklę užmiesčiuose, rajonų centruose bei mažesniuose miestuose bei miesteliuose. Už kitų gatvių priežiūrą minėtose gyvenamosiose vietovėse atsakingos savivaldybės.
Pernai spalio 15 d. oficialiai prasidėjęs žiemos sezonas kelininkams baigėsi balandžio 15 d. Per šešis praėjusių metų mėnesius šalies kelius prižiūrinti „Kelių priežiūra“ išbarstė arti 100 tūkst. tonų druskos, o ja padengė bei nuvalė daugiau kaip 1,5 mln. kilometrų šalies kelių.
Sudėtingiausia diena kelininkams buvo sausio 21-oji, kuomet Lietuvos kelius barstė ir valė net 421 bendrovės mašinos. Pernai intensyviausia diena pareikalavo 376 technikos priemonių.