• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos keliuose šiuo metu iš viso veikia 81 vidutinio greičio matavimo prietaisas. Tuo metu pažeidėjų skaičiuojama ne dešimtimis, bet šimtais tūkstančių.
Nors šie metai dar nesibaigė, iš viso nustatyta jau daugiau kaip 767 tūkst. pažeidėjų, viršijusių greitį.
Policijos atstovų teigimu, tai reiškia, kad šiemet užfiksuota apie 300 tūkst. daugiau greičio mėgėjų nei pernai atitinkamu laikotarpiu.
Statistikai rodant niūrius ženklus dėl greičio mėgėjų skaičiaus, Lietuvos keliuose planuojama įrengti dar pusšimtį vidutinio greičio matuoklių. Be to, policija skelbia, kad į kelius išriedės nauji nežymėti automobiliai, kurie taip pat prisidės prie galimų KET pažeidimų nustatymo.
Kam skirtos sankryžose įrengtos kameros?
Visgi daliai vairuotojų taip pat iškyla klausimas – ar sankryžose šalia kelio ženklų pritvirtintos atskiros kameros taip pat nustato KET pažeidimus? Juk ne vienas yra pastebėjęs vairuotojų, kurie mėgina pravažiuoti sankryžą jau beveik degant raudonam signalui ar sukti į kairę ten, kur yra draudžiama.
Lietuvos kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas Renatas Siaurusaitis paaiškino, kad SĮ „Susisiekimo paslaugos“ prižiūrimos vaizdo kameros skirtos stebėti eismą.
Pasak pašnekovo, kai kuriais atvejais užfiksuoti pažeidimai gali būti vėliau perduoti policijai.
„Vaizdo stebėjimo kameros įrengtos eismui reguliuoti ir jokie KET pažeidimai nėra fiksuojami, nebent operatoriai pastebi eismo įvykius, kurių metu apgadinama infrastruktūra, automobiliai ar sužalojami žmonės.
Tada tokius atvejus praneša policijai ir išsaugo vaizdo įrašą, jeigu vėliau jo reiktų nagrinėjimui. Patys operatoriai jokių pažeidimų nerenka, jų nenagrinėja ir protokolų nerašo“, – paaiškino policijos atstovas.

Lietuvos keliuose šiuo metu iš viso veikia 81 vidutinio greičio matavimo prietaisas. Tuo metu pažeidėjų skaičiuojama ne dešimtimis, bet šimtais tūkstančių.
Nors šie metai dar nesibaigė, iš viso nustatyta jau daugiau kaip 767 tūkst. pažeidėjų, viršijusių greitį.
Policijos atstovų teigimu, tai reiškia, kad šiemet užfiksuota apie 300 tūkst. daugiau greičio mėgėjų nei pernai atitinkamu laikotarpiu.
Statistikai rodant niūrius ženklus dėl greičio mėgėjų skaičiaus, Lietuvos keliuose planuojama įrengti dar pusšimtį vidutinio greičio matuoklių. Be to, policija skelbia, kad į kelius išriedės nauji nežymėti automobiliai, kurie taip pat prisidės prie galimų KET pažeidimų nustatymo.
Kam skirtos sankryžose įrengtos kameros?
Visgi daliai vairuotojų taip pat iškyla klausimas – ar sankryžose šalia kelio ženklų pritvirtintos atskiros kameros taip pat nustato KET pažeidimus? Juk ne vienas yra pastebėjęs vairuotojų, kurie mėgina pravažiuoti sankryžą jau beveik degant raudonam signalui ar sukti į kairę ten, kur yra draudžiama.
Lietuvos kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas Renatas Siaurusaitis paaiškino, kad SĮ „Susisiekimo paslaugos“ prižiūrimos vaizdo kameros skirtos stebėti eismą.
Pasak pašnekovo, kai kuriais atvejais užfiksuoti pažeidimai gali būti vėliau perduoti policijai.
„Vaizdo stebėjimo kameros įrengtos eismui reguliuoti ir jokie KET pažeidimai nėra fiksuojami, nebent operatoriai pastebi eismo įvykius, kurių metu apgadinama infrastruktūra, automobiliai ar sužalojami žmonės.
Tada tokius atvejus praneša policijai ir išsaugo vaizdo įrašą, jeigu vėliau jo reiktų nagrinėjimui. Patys operatoriai jokių pažeidimų nerenka, jų nenagrinėja ir protokolų nerašo“, – paaiškino policijos atstovas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų