• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gamyklinę „Toyota“ komanda šiandien būtų galima laikyti vienvalde Pasaulio ralio čempionato lydere, tačiau šios ekipos pasiekimai nublanksta prieš gamintoją, kuris šiose pirmenybėse tiesiog neturėjo sau lygių. 

Gamyklinę „Toyota“ komanda šiandien būtų galima laikyti vienvalde Pasaulio ralio čempionato lydere, tačiau šios ekipos pasiekimai nublanksta prieš gamintoją, kuris šiose pirmenybėse tiesiog neturėjo sau lygių. 

REKLAMA

„Mes dirbame ties „Lancia“ sugrįžimu į ralį“, – atskleidė „Lancia“ markės vadovas Luca Napolitano. 

Aukštesnę pavarą įjungusi „Lancia“ planuoja ne tik plėsti naujų modelių gamą ir atstovybių tinklą. Garsus Italijos gamintojas taip pat oficialiai patvirtino, jog planuoja sugrįžti į Pasaulio ralio čempionatą, kuriame kadaise dominavo su skirtingomis „Lancia Delta Integrale“ versijomis. 

Net 10 konstruktorių taurių iškovojusi „Lancia“ apie galimą sugrįžimą į Pasaulio ralio čempionatą pradėjo svarstyti po to, kai „Stellantis“ koncerno vadovybė priėmė sprendimą sutelkti reikalingą kiekį lėšų, kuris leistų „Lancia“ žengti žingsnį į priekį.

REKLAMA
REKLAMA

Dalyvauti Pasaulio ralio čempionate paskatino ir WRC organizatorių noras pritraukti daugiau gamyklinių ir privačių komandų, atsisakant brangių hibridinių jėgainių. 

REKLAMA

Pagal numatytą planą, 2026-aisias ralio trasose pasirodys naujos kartos „Rally1“ klasės automobiliai, kurių techninės charakteristikos bus labai artimos „Rally2“ bolidams. Numatoma, jog „Rally1“ automobilių klasės variklių gaila bus apribota ties 330 arklio galių, o automobilio kaina neturės viršyti 400 000 eurų. 

Automobilių sporto apžvalgininkai „Lancia“ sugrįžimą į Pasaulio ralio čempionatą vertina dvejopai. Vieni spėlioja, jog „Lancia“ planuoja pasirinkti „Rally4“ klasės automobilį, kuris yra ženkliai pigesnis. Kaštų analizė rodo, jog „Lancia“ tiesiog galėtų paimti „Peugeot 208 Rally4“ ar „Opel Corsa Rally4“, perengti į naujais drabužiais ir tiesiog pakloti pamatą ateities planams, 

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, įvairūs Italijos leidiniai užtikrintai tvirtina, jog „Lancia“ taikysis į šiandien populiarumo nestokojančią „Rally2“ automobilių klasę, kuri atrodo kaip tinkamesnis įrankis populiarinant „Lancia“ markės automobilius visoje Europoje. 

Pranešama, jog „Lancia“ prie naujo automobilio pradės dirbti jau 2024-aisiais, o debiutas neįvardintame ralyje įvyks 2025-aisiais. Be to, skelbiama, jog „Lancia“ turėtų perimti „Citroën’s C3 Rally2 “ automobilių sporto programą, kuri taptų tvirtu ramsčiu planuojant tolimesnius plėtros žingsnius. 

„Lancia“ taip pat patvirtino, jog planuoja pristatyti naujus sportiškus modelius, pažymėtus „HF“ emblema. Pirmasis modelis gausiantis šią žymę bus naujos kartos „Lancia Ypsilon“ hečbekas. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų