
Kaip buvo planuota anksčiau, variklis bus montuojamas per vidurį, varomieji ratai bus galiniai, o svorio paskirstymas tarp ašių bus nepriekaištingas. „Honda“ inžinieriai puikiai supranta, jog jiems teks grumtis su tokiais automobiliais kaip „Alfa Romeo 4C“, „Lotus Elise“, „Porsche Cayman“, „Audi TT“ ir kas be ko - „BMW Z4“. Pastarasis modelis „Honda“ kompanijai turėtų kelti daugiausiai nerimo, nes naujos kartos „Z4“ kuriamas kartu su „Toyota“ kompanijos inžinieriais ir naudos ne tik tradicinius vidaus degimo variklius, bet ir hibridinę jėgainę.
Apie būsimo automobilio išvaizdą kalbėti dar pakankamai anksti, tačiau naujos kartos „Honda S2000“ turės labai daug tų pačių dizaino elementų kaip ir „NSX“.
Britų leidinys praneša, kad naujos kartos „Honda S2000“ kainuos maždaug 67 tūkst. eurų. Tai žymiai didesnė kaina nei pirmos kartos „Honda S2000“, tačiau tai šiek tiek mažiau už pagrindinį būsimo modelio konkurentą - „Porsche Cayman“.



