
Litro darbinio tūrio „EcoBoost“ jėgainę, kurios atskiros modifikacijos generuoja 100, 125 ar 140 arklio galių, galima rasti viename iš penkių Europoje parduodamų „Ford“ automobilių bei dviejuose iš penkių „Ford Fiesta“ modelių.
„Nepaistant vis didesnės konkurencijos, 1 litro darbinio tūrio segmente mažasis „Ford EcoBoost“ variklis ir toliau išlieka geriausiu. Nemažiau įspūdinga yra tai, jog šis variklis yra pirmasis apdovanojimų istorijoje savo kategorijoje laimintis kasmet, nuo pat jo debiuto 2012-aisiais“, – teigia „International Engine of the Year“ apdovanojimų komisijos pirmininko pavaduotojas bei „Engine Technology International“ žurnalo vyriausiasis redaktorius Dean Slavnich.
2018 metų pradžioje „Ford“ žada pristatyti atnaujintą 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklį. Pastarasis variklis bus dar taupesnis, mat sugebės automatiškai atjungti vieną iš variklio cilindrų, tarkime, važiuojant lėtai ar tiesiog riedant pastoviu greičiu. Pažangi „Ford“ technologija koncerno gaminamų efektyvių benzininių, dyzelinių bei hibridinių variklių cilindrus leidžia atjungti ir vėl įjungti vos per 14 milisekundžių – t. y., 20 kartų greičiau nei žmogaus akies mirktelėjimas.

