Pagal dabartinį „Porsche“ sumanymą, iki 2030 m. norima užtikrinti, jog net 80% visų pasaulyje parduotų automobilių būtų elektriniai, tačiau vidaus degimo variklių šalininkai turėtų išlikti ramūs, mat „Porsche“ nesiruošia visiškai atsisakyti benzinu maitinamų motorų.
„Porsche“ sintetinių degalų plėtros vadovas Karlas Dumsas, naujienų agentūrai „Reuters“ atskleidė, jog „Porsche 911“ išliks vieninteliu bendrovės modeliu, kuris išvengs elektrifikacijos sprendimų.
„Mūsų strategija – pirmiausia pereiti prie elektromobilių ir... kuo ilgiau „911“ modelį gaminti su vidaus degimo varikliu“, – „Reuters“ agentūrai sakė K.Dumsas.
Būtent sintetiniai degalai yra „Porsche“ atsakas į daugelį klausimų ir ribojimų, kuriuos planuoja griežtus ribojimus. Be to, sintetinių degalų gamyba, „Porsche“ nuomone, padės tęsti tradicinės komponuotės „Porsche 911“ gamybą iki tol, kol ateis pasaulio pabaiga, arba kai „911“ paklausa su benzininiais varikliais tiesiog pradings.
Nors „Porsche 911“ netaps elektromobiliu, tačiau automobilių industrijos užkulisiuose sklando kalbos, jog bendrovė svarsto į šį modelį įdiegti hibridinę jėgainę. Gamintojas galingiems varikliams gali pritaikyti skirtingus hibridinės pavaros sprendimus, tačiau, kol kas, visa tai tik gandai.
Tuo tarpu mažesnis ir pigesnis „Porsche 718“ tokios išskirtinės privilegijos negaus. Kaip ir „Porsche Macan“ ar „Cayenne“, „Porsche“ planuoja „718“ siūlyti tik su elektrine pavara, tačiau šio modelio pasirodymas bendrovės prekybos salonuose įvyks ne anksčiau nei 2025 m.
2024-ieji bus skirti ilgai laukto elektrinio „Porsche Macan“ pasirodymui bei, tikėtina, atnaujintai „Porsche 911“ modelių gamai.