• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Šeštadienį įvyko pirmasis Maroko ralio greičio ruožas. Organizatoriai dalyviams kojų apšilti neleido ir jau pačiame pirmame etape pasiūlė patį ilgiausią dienos maršrutą. Greičio ruože ekipažams teko įveikti daugiau nei tris šimtus kilometrų, o kartu su pervažiavimais dalyviai nuvažiavo per septynis šimtus kilometrų. Diena buvo sunki daugeliui – ne išimtis ir OPEN CAR klasės T4 įskaitoje lenktyniaujantiems lietuviams iš „BRO Racing – Viena moneta“ ekipos.


Šeštadienį įvyko pirmasis Maroko ralio greičio ruožas. Organizatoriai dalyviams kojų apšilti neleido ir jau pačiame pirmame etape pasiūlė patį ilgiausią dienos maršrutą. Greičio ruože ekipažams teko įveikti daugiau nei tris šimtus kilometrų, o kartu su pervažiavimais dalyviai nuvažiavo per septynis šimtus kilometrų. Diena buvo sunki daugeliui – ne išimtis ir OPEN CAR klasės T4 įskaitoje lenktyniaujantiems lietuviams iš „BRO Racing – Viena moneta“ ekipos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kol kas Maroko ralio organizatoriai pateikė tik preliminarius pirmojo greičio ruožo rezultatus, kurie gali keistis priklausomai nuo dalyvių gautų baudų už praleistus kelio taškus, tačiau pagal dabartinius duomenis šiandien OPEN CAR ir T4 klasėje triumfavo būtent lietuviai Tomas Mickus su Dariumi Leskausku. Jie distanciją įveikė per 4 val. 43 min. 55 sek. Kaip teigė ekipažo šturmanas Darius Leskauskas, navigacinių perliukų organizatoriai pateikė nedaug, tačiau kur kas sudėtingiau viskas tapo kai dykumą apgaubė tamsa.

REKLAMA

„Iš navigacinės pusės tai diena iš pradžių buvo lengva. Klaidų nedarėme, nes visur buvo „trackas“. Kai kur, kur buvo dulkės, teisingą kelią rasti buvo kiek sudėtingiau, tačiau susitvarkėme. Į pabaigą padariau keletą navigacinių klaidų, nes sutemo, nieko nesimatė. Laipsniai lyg ir sutapo, bet pasirinkome ne tą kelią. Teko kelis kartus apsisukti. Finišo irgi ieškojome, nes tiesiog nieko nebesimatė. Praradome šiek tiek laiko, bet mes finiše ir tai labai džiugina“, - sakė Tomo Mickaus šturmanas Darius Leskauskas.

REKLAMA
REKLAMA



„BRO Racing – Viena moneta“ komanda Maroko ralyje


„BRO Racing – Viena moneta“ komanda Maroko ralyje


Įspūdžių netrūko ir pačiam pilotui Tomui Mickui. Pasak jo, viskas prasidėjo nuo to, kad greičio ruože teko saugoti ratus, nes pramušti padangą į aštrius akmenis buvo taip paprasta, kaip išsikeisti pinigus „Viena moneta“ keitykloje. Itin didelio meistriškumo pareikalavo važiavimas naktį, kuris komplikavo daugelio dalyvių galimybes išlaikyti aukštą tempą. Kaip byloja organizatorių pateikta informacija, šiuo metu dykumoje dar likę šio ralio dalyvių, kurie žūtbūt mėgina pasiekti finišą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dienelė žiauriai sunki. Paleido mus vienus iš paskutiniųjų, nes mūsų klasėje startuoja gale. Per pirmus 20 kilometrų aplenkėme gal 30 T4 kategorijos dalyvių, kurie lėtesni. Pirmieji 200 kilometrų buvo labai sunkūs, nes trasa – vien akmenys. Saugojome padangas, nedarėme staigių posūkių. Visas padangas pavyko išsaugoti. Technika irgi sveika. Buvo pora smūgių su priekiu, bet viskas gerai. Paskutinė dalis irgi buvo sunki. Prasidėjo kopos. Jose nustojo veikti ventiliatorius. Tekdavo stoti, gesinti variklį, laukti kol atvės. Dėl to kartą net įklimpome, nes ventiliatoriui neveikiant bijojau duoti daug „gazo“. Teko kasti. Ventiliatorius tai veikdavo, tai neveikdavo. Vėliau sutemo ir teko važiuoti be šviesų. Gerai, kad turiu tokiame važiavime patirties. Atsidariau šalmo skydelį ir važiavau visiškai be šviesų. Šitaip dar kokius penkis dalyvius aplenkėme – signalizavome ir mirksėdavome avariniais. Manau, kad be šių problemų ir gedimų galėjome trasoje tikrai sugaišti bene valanda trumpiau. Dabar varome techniką pas mechanikus, bivake būsime už valandos ir bandysime žiūrėti, kas tu tuo ventiliatoriumi ir kaitimu“, - įspūdžiais dalijosi Tomas Mickus.

REKLAMA

„BRO Racing – Viena moneta“ komanda Maroko ralyje
„BRO Racing – Viena moneta“ komanda Maroko ralyje

Preliminariai antrą vietą OPEN CAR klasėje ir T4 grupėje užėmė kitas „BRO Racing – Viena moneta“ ekipažas – Algirdas Talutis ir Adomas Gančierius. Ekipažas nuo preliminariai greičiausių komandos draugų atsiliko maždaug 15 minučių. Visgi jų rezultatas gali suprastėti, kadangi ekipažo šturmanas įtaria, jog klaidžiodami aklinai tamsioje dykumoje jie galėjo praleisti kelis kelio taškus ir dėl to rizikuoja gauti baudą.

REKLAMA

„Pradžia nebuvo sunki. Naviguoti sekėsi gerai. Apart to, kad reikėjo saugotis akmenų, nebuvo didesnių problemų. Likus keliems kilometrams iki finišo visiškai sutemo. Buvo daug dulkių, nieko nesimatė. Prieš finišą kažkur nukirtome kampą, nepaėmėme keturių taškų, tai nežinau, kuo čia baigsis mums. Dauguma dalyvių dar nefinišavę, kai kurie motociklai tik dabar grįžta. Diena buvo užtaisyta labai rimta. Aišku, kas važiavo su šviesa, tam buvo lengviau. Kad ir karšta, bet įmanoma. Man naktį naviguoti kopose teko pirmą kartą, tai tikrai nėra labai „fainas“ reikalas“, - sakė Adomas Gančierius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA



„BRO Racing – Viena moneta“ komanda Maroko ralyje


„BRO Racing – Viena moneta“ komanda Maroko ralyje


Tuo metu šio ekipažo pilotas Algirdas Talutis tvirtino, kad jam diena itin patiko. Pirmąsias tokio rango varžybas karjeroje važiuojantis lietuvis teigė esąs sužavėtas tuo, ką šiandien pasiūlė organizatoriai. Vairuotojas pasakojo, kad pirmame greičio ruože jis tiesiog mėgavosi važiavimu. Tiesa, galimybes lėkti dar greičiau šios kategorijos dalyviams riboja greičio limitas.

REKLAMA

„Diena prasidėjo žiauriai gerai. Stebėjau spidometrą, kad neviršytume 125 km/val., nes kelias buvo labai geras, labai gerai viskas klojosi, net stabdžiau save. Visgi iš to smagumo viename posūkyje, už 30 km nuo starto atlėkiau per daug skersas ir kliudžiau akmenį, prakirtau padangą. Teko pasikeisti. Po to visus varžovus, kurie rato keitimo metu mus aplenkė, pasivijome ir susigrąžinome pozicijas. Tik finiše jau sutemo, tai paklaidžiojome“, - sakė Algirdas Talutis.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų