„Euro 7“ taisyklės, kurios turėtų įsigalioti 2026 m., numato ne tik mažesnes išmetamųjų teršalų ribas, bet ir naujus testavimo metodus. Gamintojai turės atlikti stabdžių kaladėlių ir padangų dėvėjimosi dalelių matavimą. Šie pokyčiai tampa nemenku iššūkiu gamintojams ir verčia atsisakyti ne vieno modelio ar variklio tipo.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

Vis dėlto BMW gerbėjams nerimauti nereikia. Kalbėdamas su britų žurnalu „Autocar“, F. van Meelas patvirtino, kad markė ir toliau siūlys šešių ir aštuonių cilindrų variklius.
Didžiausias inžinierių iššūkis, anot jo, buvo ne tiek prisitaikyti prie emisijų ribų, kiek išlaikyti aukštą variklių našumą, neleidžiant labai stipriai kilti degimo temperatūrai.
Kol kas tikslesnių techninių detalių BMW neatskleidžia, tačiau, pasak F. van Meelo, kai kurios variklių modernizacijos bus išties įdomios ir bus paviešintos vėliau.
Vadovas taip pat aiškiai atmetė galimybę, kad M divizija galėtų pereiti prie mažesnės darbinės apimties trijų ar keturių cilindrų variklių, net jei jie būtų lengviau pritaikomi prie naujų emisijų standartų.
Tokie sprendimai, jo teigimu, paprasčiausiai neatitiktų BMW modeliams keliamų dinamikos ir charakterio reikalavimų.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!