Viena esminių naujovių – dizaino kalba „Liquid Glass“, kuri pasižymi skaidrumo efektais ir erdvinio vaizdo įspūdžiu.
Šalia estetinių patobulinimų „CarPlay“ tampa ir ženkliai funkcionalesnis. Atsakyti į žinutes dabar galima naudojant vadinamuosius „emoji Tapbacks“ – greitus atsakus piktogramomis, pvz., nykštys į viršų ar širdelė. Taip siekiama sumažinti vairuotojo dėmesio nukrypimą nuo kelio.

Tarp kitų patobulinimų – galimybė prisegti svarbiausias pokalbių gijas, kompaktiškesni pranešimai, specialiai pritaikyti saugiam vairavimui, ir nauji interaktyvūs valdikliai („widgets“) bei „Live Activities“ – realaus laiko informacija apie sporto rezultatus, skrydžius ar siuntų pristatymą, rodoma tiesiai „CarPlay“ ekrane.
Naujasis „Smart Display Zoom“ algoritmas automatiškai prisitaiko prie skirtingų automobilio ekranų – nuo vertikalių iki ypač plataus formato. Tačiau iššūkių netrūksta: pavyzdžiui, „Mini“ automobilių apvalus ekranas gali tapti rimtu funkcijų išdėstymo testu. Be to, nors „iOS 26“ beta versija jau pasiekiama, naujasis „CarPlay“ dar neaktyvuotas. Laukiama automobilių gamintojų programinės įrangos suderinimo.
Dėmesio skirta ir pramogoms. Įdiegta „AirPlay“ vaizdo transliavimo funkcija leidžia žiūrėti filmus ar serialus automobilio ekrane, kai transporto priemonė stovi – pavyzdžiui, kol kraunasi elektromobilis.
Dar ambicingesnis žingsnis – „CarPlay Ultra“. Tai konceptas, kuriuo „Apple“ siekia visiškai perimti automobilio valdymo ekosistemą: ne tik medijos ar navigacijos, bet ir klimato kontrolės, sėdynių nustatymų, netgi prietaisų skydelio rodmenų.
Pirmieji modeliai su šia funkcija – „Aston Martin“, o nuo 2026 m. prie jų turėtų prisijungti ir „Hyundai“, „Kia“, „Genesis“. Vis dėlto „CarPlay Ultra“ diegimui būtinas itin glaudus bendradarbiavimas – automobilių gamintojai turi atverti dalį savo programinės aplinkos, o tai daugeliui vis dar jautri tema.