• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po kelių metų pertraukos „Stellantis“ nusprendė atnaujinti didingo 5,7 litro, 8 cilindrų „Hemi“ variklio gamybą. Jis vėl montuojamas į populiarų „Ram 1500“ pikapą ir, panašu, kad amerikiečių reakcija į tokį poelgį buvo teigiama. 

Po kelių metų pertraukos „Stellantis“ nusprendė atnaujinti didingo 5,7 litro, 8 cilindrų „Hemi“ variklio gamybą. Jis vėl montuojamas į populiarų „Ram 1500“ pikapą ir, panašu, kad amerikiečių reakcija į tokį poelgį buvo teigiama. 

REKLAMA

„Ram“ skelbia, kad tik pradėjus priimti išankstinius naujos „Ram 1500“ versijos užsakymus, gamintojas sulaukė daugiau nei 10 tūkst. užsakymų per 24 valandas. 

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Dar prieš porą metų V8 tipo varikliai „Stellantis“ koncerne buvo laikomi tabu. Inžinieriams buvo liepta palaipsniui šių variklių atsisakyti ir vietoje jų naudoti elektrinę pavarą arba visiškai naują 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi. 

REKLAMA

Nors „Stellantis“ koncerno padaliniai JAV tam priešinosi, tačiau tuometinis vadovas Carlosas Tavaresas savo nuomonės nekeitė. 

Vis dėlto, pasikeitus „Stellantis“ vadovui pasikeitė ir pozicija V8 variklių klausimu. „Hemi“ ne tik buvo sugrąžintas į tam tikrus modelius. Šiuo metu taip pat svarstomas V8 variklių diegimas ir į naujus modelius. 

REKLAMA
REKLAMA

Skelbiama, kad didžiausią postūmį V8 variklio gamybos tęstinumui turėjo iš pensijos sugrįžęs „Dodge“ prekės ženklo vadovas Timas Kuniskis. 

Jis paskyrė buvusį „SRT“ padalinio inžinierių Darylą Smithą vadovauti naujai komandai, kuri per pusmetį sugebėjo 5,7 litro variklį suporuoti su naujomis technologijomis ir pažangesne platforma. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anksčiau „Stellantis“ skelbė, kad dėl per didelių pritaikymo kaštų ir emisijų ribojimų V8 variklio pritaikomumas nėra planuojamas, tačiau, pasirodo, tai nebuvo tiesa. 

T. Kuniskis ankstesnį sprendimą įvertino griežtai: „RAM padarė klaidą atsisakydamas Hemi. Mes tai ištaisėme.“

Jis taip pat patvirtino, kad visi „Ram 1500“ su V8 bus komplektuojami su garsesne išmetimo sistema „GT Sports“ bei specialiu logotipu „Symbol of Protest“, vaizduojančiu avino galvą, sujungtą su stilizuotu V8 siluetu.

Kol kas neatskleidžiama, kokią dalį visų pardavimų šios versijos gali sudaryti, tačiau 2023 metais „Ram“ pardavė 373 120 pikapų. Nors didesni „Ram“  modeliai vis dar buvo siūlomi su 6,4 litro darbinio tūrio, V8 tipo varikliu, tačiau daliai pirkėjų ji atrodė perteklinė ir per brangi. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų