Sėkmingiausiai augančiais rinkomis tapo Prancūzija (+51 proc.), Jungtinė Karalystė (+50 proc.), Italija (+35 proc.) ir Nyderlandai, kur registracijų skaičius šoktelėjo net 200 proc.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Rekordinis šio dešimtmečio „Alfa Romeo“ rezultatas iki šiol buvo užfiksuotas 2017 m., kai buvo pagaminta daugiau nei 150 tūkst. automobilių. Tačiau vėlesniais metais gamyba smuko – 2021 m. ji siekė vos 44 115 vienetų. Dabar augimo trajektoriją padeda atkurti ne tik rinkos atsigavimas, bet ir nauji modeliai.
Pagrindiniu atgimimo varikliu tapo kompaktiškasis „Alfa Romeo Junior“, kuris šiuo metu jau sulaukė daugiau kaip 45 tūkst. užsakymų.

Modelis siūlomas net 38 pasaulio šalyse, o 17 proc. užsakymų sudaro visiškai elektrinės versijos. Šis modelis neseniai buvo pristatytas Japonijoje ir Australijoje, netrukus debiutuos Malaizijoje, Taivane ir Singapūre – tai ženklas, kad „Alfa Romeo“ siekia aktyviau įsitvirtinti ir Azijos rinkose.
Ne mažiau sėkmingas ir Lotynų Amerikos regionas, kur metinis augimas siekia 63 proc., o Vidurio Rytų ir Afrikos šalyse – 34 proc. Šiose teritorijose markė taip pat stiprina savo pozicijas. Tiesa, Šiaurės Amerikos rinkoje situacija sudėtingesnė – čia fiksuojamas nuosmukis.

Tačiau pozityvias „Alfa Romeo“ naujienas šiek tiek užtemdo bendri „Stellantis“ grupės finansiniai rezultatai. Pirmąjį šių metų pusmetį koncernas patyrė 2,3 mlrd. eurų nuostolį, nors prieš metus dar skelbė apie 5,6 mlrd. eurų pelną.
Pajamos per metus sumažėjo 13 proc., o pagrindinė nuostolių priežastis – restruktūrizavimo kaštai ir prognozuojamas 1,5 mlrd. eurų papildomų išlaidų augimas dėl JAV muitų politikos.
Kaip teigia naujasis „Alfa Romeo“ vadovas Antonio Filosa, siekiant gerinti rezultatus teks priimti „sudėtingus, bet būtinuosius sprendimus“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!