• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po keletos sunkių metų „Alfa Romeo“ vėl rodo atsigavimo ženklus. 2025 m. pirmąjį pusmetį Italijos markės naujų automobilių registracijų skaičius išaugo 20 proc., o Europoje – net 33 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

65

Po keletos sunkių metų „Alfa Romeo“ vėl rodo atsigavimo ženklus. 2025 m. pirmąjį pusmetį Italijos markės naujų automobilių registracijų skaičius išaugo 20 proc., o Europoje – net 33 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

REKLAMA

Sėkmingiausiai augančiais rinkomis tapo Prancūzija (+51 proc.), Jungtinė Karalystė (+50 proc.), Italija (+35 proc.) ir Nyderlandai, kur registracijų skaičius šoktelėjo net 200 proc.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Rekordinis šio dešimtmečio „Alfa Romeo“ rezultatas iki šiol buvo užfiksuotas 2017 m., kai buvo pagaminta daugiau nei 150 tūkst. automobilių. Tačiau vėlesniais metais gamyba smuko – 2021 m. ji siekė vos 44 115 vienetų. Dabar augimo trajektoriją padeda atkurti ne tik rinkos atsigavimas, bet ir nauji modeliai.

REKLAMA

Pagrindiniu atgimimo varikliu tapo kompaktiškasis „Alfa Romeo Junior“, kuris šiuo metu jau sulaukė daugiau kaip 45 tūkst. užsakymų.

Modelis siūlomas net 38 pasaulio šalyse, o 17 proc. užsakymų sudaro visiškai elektrinės versijos. Šis modelis neseniai buvo pristatytas Japonijoje ir Australijoje, netrukus debiutuos Malaizijoje, Taivane ir Singapūre – tai ženklas, kad „Alfa Romeo“ siekia aktyviau įsitvirtinti ir Azijos rinkose.

REKLAMA
REKLAMA

Ne mažiau sėkmingas ir Lotynų Amerikos regionas, kur metinis augimas siekia 63 proc., o Vidurio Rytų ir Afrikos šalyse – 34 proc. Šiose teritorijose markė taip pat stiprina savo pozicijas. Tiesa, Šiaurės Amerikos rinkoje situacija sudėtingesnė – čia fiksuojamas nuosmukis.

Tačiau pozityvias „Alfa Romeo“ naujienas šiek tiek užtemdo bendri „Stellantis“ grupės finansiniai rezultatai. Pirmąjį šių metų pusmetį koncernas patyrė 2,3 mlrd. eurų nuostolį, nors prieš metus dar skelbė apie 5,6 mlrd. eurų pelną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pajamos per metus sumažėjo 13 proc., o pagrindinė nuostolių priežastis – restruktūrizavimo kaštai ir prognozuojamas 1,5 mlrd. eurų papildomų išlaidų augimas dėl JAV muitų politikos.

Kaip teigia naujasis „Alfa Romeo“ vadovas Antonio Filosa, siekiant gerinti rezultatus teks priimti „sudėtingus, bet būtinuosius sprendimus“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų