Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Artėjant legendinėms, jau porą dešimtmečių Lietuvoje vykstančioms, „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėms, „Trevio – Next Level Customs Brokers“ komanda joms – jau pasiruošusi. Tačiau kelias iki galimybės startuoti buvo vingiuotas, mat reikėjo ne tik treniruočių sportininkams, bet ir po pernai patirtos avarijos suremontuoti vienintelį Baltijos šalyse gamyklinį „BMW M4 GT4“. Remontas, neslepia komanda, atsiėjo apvalią sumą.
„Trevio – Next Level Customs Brokers“ komandą sudaro keturi nariai: Jurgis Adomavičius, Edvinas Žadeikis, Tomas Urbonavičius ir Darius Gaidulionis.
Avarija prieš pat finišą
„Praėjusiais metais iki finišo buvo likę labai nedaug, grūmėmės dėl pirmos vietos savo klasėje. Ir netikėtai kitas automobilis susidūrė su techniniais nesklandumais ir atsitrenkė į mus , – kalbėjo J. Adomavičius pridūręs, kad ši klaida kainavo labai brangiai. – Kadangi tai buvo varžybų pabaiga, vis tiek pelnėme antrą vietą, tačiau nuotaika tikrai buvo sugadinta.“
Tuomet, prisiminė J. Adomavičius, techninė komanda „RR Team“ automobilį ant ratų pastatė kone karo lauko sąlygomis ir vėl išleido į trasą, mat buvo norėta, kad automobilis kirstų finišo liniją. Tą padaryti pavyko, tačiau pasiruošimas naujam sezonui nebuvo lengvas.
„Komanda yra suplanavusi, kad šį automobilį po lenktynių sezono pardavinės. Dėl to buvo priimtas sprendimas, kad tikrai nelies iš formų jokių sparnų ir panašiai, visas dalis užsakinėjo iš gamyklos, iš „BMW Motorsport“ kompanijos“, – pabrėžė pašnekovas.
Tai, kad avarijoje buvo pažeistas automobilio priekis ir šonas, lėmė, kad teko atseikėti nemažą sumą už gausybę smulkių, bet brangių, detalių. Pavyzdžiui, po priekiniu buferiu einantis aptakas kainavo 6 tūkst. eurų, o durys – dar 3,8 tūkst. eurų, mat jos pagamintos iš anglies pluošto. Bene kebliausia situacija buvo su „Ohlins“ gamintojo sportiniais amortizatoriais, mat „BMW Motorsport“ jiems pagamina specialius tvirtinimus.
„Visas remontas, kadangi dėl koronaviruso sutriko tiekimo grandinės, užtruko net 7 mėnesius. Būtent amortizatorių laukėme ilgiausiai. Juokingiausia, kad jiems trūko tik tvirtinimo dalies. Jos negavome iki šiol, o perkant naujus amortizatorius iš „BMW Motorsport“, jie atkeliauja iš karto su tvirtinimais“, – akcentavo J. Adomavičius.
Toks kruopštus darbas lėmė, kad vienintelio Baltijos šalyse gamyklinio BMW M4 GT4 remontas kainavo tiek, kiek kainuotų įsigyti dviejų kambarių butą Anykščiuose – 36 tūkst. eurų. Tačiau verslininkas pabrėžė, kad šito reikėjo, kadangi parduodant automobilį potencialiam pirkėjui bus galima ramiai parodyti, kokios dalys buvo keistos naujomis ir guldyti galvą už jo techninę būklę.
Kiek kainuoja varžybos?
Pasiruošimą naujam automobilių sporto sezonui sutrikdė ne tik prieš metus patirta avarija, bet ir stabilumo stokojanti rinka. Anot J. Adomavičiaus, visą pasaulį supurtė ir prasidedanti recesija, ir Rusijos karas Ukrainoje, ir pandemija. Lenktynių komandai tai reiškė tai, kad pasikeitė ir pagrindiniai partneriai, ir komandos sudėtis.
„Naujų partnerių teko ieškoti likus mėnesiui iki varžybų. Laimei, atsirado įmonių, kurios prisijungė, ir šis projektas nebus nuostolingas. Nes lenktynių komandos pajamos yra iš lenktynininkų, kurie nori važiuoti, ir partnerių, kurie prisijungia“, – aiškino J. Adomavičius.
Negana to, iš planuotų keturių varžybų liko vienerios, kuriose bus dalyvaujama su BMW M4 GT4. Nors likusios varžybos – 1006 km, kurios lietuviams pačios svarbiausios, tai, jog jos vienintelės, pasak J. Adomavičiaus, nieko gero, mat turint tokį bolidą, juo reikia važiuoti varžybose kuo daugiau.
„Kaip ir mūsų kasdieniai automobiliai, taip ir sportinis kasmet nuvertėja. Tik jeigu mūsų gatvinis automobilis nuvertėja 3-4 tūkst. eurų per metus, tai toks sportinis automobilis, skaičiuojame, nuvertėja apie 40 tūkst. eurų kasmet, jam stovėti negalima“, – atviravo verslininkas, aiškindamas, kad kuo daugiau varžybų važiuojama, tuo mažesni kaštai tenka komandai.
Į klausimą, kiek kainuoja dalyvauti tokiose varžybose, kaip 1006 km, atsakyti vienareikšmiškai sunku, tikino J. Adomavičius. Pavyzdžiui, neskaičiuojant automobilio kainos, startinis mokestis, degalai, techninės priežiūros komanda ir kitkas gali kainuoti apie 9 tūkst. eurų.
„Jeigu kalbėtume apie startą su tokio techninio lygio automobiliu, kaip BMW M4 GT4, tuomet kaina išauga iki maždaug 30 tūkst. eurų. Būtent dabar yra tokia sąmata. Žinoma, ji gali dar kažkiek augti, o gali ir mažėti, mat čia įskaičiuotos ir vadinamos „lietaus“ padangos, kurių gali ir neprireikti, bet jas turėti – reikia“, – detalizavo verslininkas.
Visgi nepaisant visų nesklandumų prieš sezono pradžią, J. Adomavičius neslėpė, lenktynių išties laukia, mat jam tai – poilsis.
„Be to, geresnės vietos pažinti žmones, susipažinti ir turėti bendrą pomėgį aš per 20 metų versle neradau. Emocijos, adrenalinas, azartas – viskas, ko reikia, kad galėtumei pažinti žmogų ir tada jo verslą“, – tikino pašnekovas.
„Trevio – Next Level Customs Brokers“ komandai atstovaujanti trijulė „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėse Palangoje startuoja liepos 13-16 dienomis.
Artėjant legendinėms, jau porą dešimtmečių Lietuvoje vykstančioms, „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėms, „Trevio – Next Level Customs Brokers“ komanda joms – jau pasiruošusi. Tačiau kelias iki galimybės startuoti buvo vingiuotas, mat reikėjo ne tik treniruočių sportininkams, bet ir po pernai patirtos avarijos suremontuoti vienintelį Baltijos šalyse gamyklinį „BMW M4 GT4“. Remontas, neslepia komanda, atsiėjo apvalią sumą.
„Trevio – Next Level Customs Brokers“ komandą sudaro keturi nariai: Jurgis Adomavičius, Edvinas Žadeikis, Tomas Urbonavičius ir Darius Gaidulionis.
Avarija prieš pat finišą
„Praėjusiais metais iki finišo buvo likę labai nedaug, grūmėmės dėl pirmos vietos savo klasėje. Ir netikėtai kitas automobilis susidūrė su techniniais nesklandumais ir atsitrenkė į mus , – kalbėjo J. Adomavičius pridūręs, kad ši klaida kainavo labai brangiai. – Kadangi tai buvo varžybų pabaiga, vis tiek pelnėme antrą vietą, tačiau nuotaika tikrai buvo sugadinta.“
Tuomet, prisiminė J. Adomavičius, techninė komanda „RR Team“ automobilį ant ratų pastatė kone karo lauko sąlygomis ir vėl išleido į trasą, mat buvo norėta, kad automobilis kirstų finišo liniją. Tą padaryti pavyko, tačiau pasiruošimas naujam sezonui nebuvo lengvas.
„Komanda yra suplanavusi, kad šį automobilį po lenktynių sezono pardavinės. Dėl to buvo priimtas sprendimas, kad tikrai nelies iš formų jokių sparnų ir panašiai, visas dalis užsakinėjo iš gamyklos, iš „BMW Motorsport“ kompanijos“, – pabrėžė pašnekovas.
Tai, kad avarijoje buvo pažeistas automobilio priekis ir šonas, lėmė, kad teko atseikėti nemažą sumą už gausybę smulkių, bet brangių, detalių. Pavyzdžiui, po priekiniu buferiu einantis aptakas kainavo 6 tūkst. eurų, o durys – dar 3,8 tūkst. eurų, mat jos pagamintos iš anglies pluošto. Bene kebliausia situacija buvo su „Ohlins“ gamintojo sportiniais amortizatoriais, mat „BMW Motorsport“ jiems pagamina specialius tvirtinimus.
„Visas remontas, kadangi dėl koronaviruso sutriko tiekimo grandinės, užtruko net 7 mėnesius. Būtent amortizatorių laukėme ilgiausiai. Juokingiausia, kad jiems trūko tik tvirtinimo dalies. Jos negavome iki šiol, o perkant naujus amortizatorius iš „BMW Motorsport“, jie atkeliauja iš karto su tvirtinimais“, – akcentavo J. Adomavičius.
Toks kruopštus darbas lėmė, kad vienintelio Baltijos šalyse gamyklinio BMW M4 GT4 remontas kainavo tiek, kiek kainuotų įsigyti dviejų kambarių butą Anykščiuose – 36 tūkst. eurų. Tačiau verslininkas pabrėžė, kad šito reikėjo, kadangi parduodant automobilį potencialiam pirkėjui bus galima ramiai parodyti, kokios dalys buvo keistos naujomis ir guldyti galvą už jo techninę būklę.
Kiek kainuoja varžybos?
Pasiruošimą naujam automobilių sporto sezonui sutrikdė ne tik prieš metus patirta avarija, bet ir stabilumo stokojanti rinka. Anot J. Adomavičiaus, visą pasaulį supurtė ir prasidedanti recesija, ir Rusijos karas Ukrainoje, ir pandemija. Lenktynių komandai tai reiškė tai, kad pasikeitė ir pagrindiniai partneriai, ir komandos sudėtis.
„Naujų partnerių teko ieškoti likus mėnesiui iki varžybų. Laimei, atsirado įmonių, kurios prisijungė, ir šis projektas nebus nuostolingas. Nes lenktynių komandos pajamos yra iš lenktynininkų, kurie nori važiuoti, ir partnerių, kurie prisijungia“, – aiškino J. Adomavičius.
Negana to, iš planuotų keturių varžybų liko vienerios, kuriose bus dalyvaujama su BMW M4 GT4. Nors likusios varžybos – 1006 km, kurios lietuviams pačios svarbiausios, tai, jog jos vienintelės, pasak J. Adomavičiaus, nieko gero, mat turint tokį bolidą, juo reikia važiuoti varžybose kuo daugiau.
„Kaip ir mūsų kasdieniai automobiliai, taip ir sportinis kasmet nuvertėja. Tik jeigu mūsų gatvinis automobilis nuvertėja 3-4 tūkst. eurų per metus, tai toks sportinis automobilis, skaičiuojame, nuvertėja apie 40 tūkst. eurų kasmet, jam stovėti negalima“, – atviravo verslininkas, aiškindamas, kad kuo daugiau varžybų važiuojama, tuo mažesni kaštai tenka komandai.
Į klausimą, kiek kainuoja dalyvauti tokiose varžybose, kaip 1006 km, atsakyti vienareikšmiškai sunku, tikino J. Adomavičius. Pavyzdžiui, neskaičiuojant automobilio kainos, startinis mokestis, degalai, techninės priežiūros komanda ir kitkas gali kainuoti apie 9 tūkst. eurų.
„Jeigu kalbėtume apie startą su tokio techninio lygio automobiliu, kaip BMW M4 GT4, tuomet kaina išauga iki maždaug 30 tūkst. eurų. Būtent dabar yra tokia sąmata. Žinoma, ji gali dar kažkiek augti, o gali ir mažėti, mat čia įskaičiuotos ir vadinamos „lietaus“ padangos, kurių gali ir neprireikti, bet jas turėti – reikia“, – detalizavo verslininkas.
Visgi nepaisant visų nesklandumų prieš sezono pradžią, J. Adomavičius neslėpė, lenktynių išties laukia, mat jam tai – poilsis.
„Be to, geresnės vietos pažinti žmones, susipažinti ir turėti bendrą pomėgį aš per 20 metų versle neradau. Emocijos, adrenalinas, azartas – viskas, ko reikia, kad galėtumei pažinti žmogų ir tada jo verslą“, – tikino pašnekovas.
„Trevio – Next Level Customs Brokers“ komandai atstovaujanti trijulė „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėse Palangoje startuoja liepos 13-16 dienomis.