REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dažnas pradedantis verslininkas itin daug investuoja į gražios ir stilingos bei dažnai brangios interneto svetainės dizaino kūrimą. Tačiau sėkmingiausiai interneto platybėse veikiantys verslininkai tvirtina, kad vartotojui svarbus ne tiek dizainas, kiek naudojimo patogumas.

Dažnas pradedantis verslininkas itin daug investuoja į gražios ir stilingos bei dažnai brangios interneto svetainės dizaino kūrimą. Tačiau sėkmingiausiai interneto platybėse veikiantys verslininkai tvirtina, kad vartotojui svarbus ne tiek dizainas, kiek naudojimo patogumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

www.Seoakademija.lt ikūrėja, jau 14 metų internetiniu marketingu užsiimanti Evelina Tamulaitienė sako, kad, jei verslininkai ir interneto svetainių savininkai prisimintų bent 3 pagrindines interneto rinkodaros taisykles, galėtų savo verslo efektyvumą padidinti kelis kartus:

REKLAMA

Svarbi vartotojų psichologija, o ne dizainas

„Pastebėjau dažnai pasitaikančią klaidą įmonėse, kurios kuriasi naujas svetaines. Pagrindiniu akcentu dauguma interneto svetainių užsakovų kažkodėl laiko svetainės dizainą. Būna atvejų, kai dizaino klausimą, pavyzdžiui, kokios spalvos tinklapio dešinės pusės kamputyje esantį mygtuką rinktis - mėlynos ar oranžinės - žmonės renkasi mėnesį ar du, tam net sukviečiami specialūs įvairių įmonėje dirbančių web „žinovų“ susirinkimai. Tai yra baisi klaida ir tuščias laiko švaistymas. Tokiais atvejais pabusti iš tokios painiavos galima užsidavus sau klausimą: “O kas toliau? Na, pasidarėme tą kamputį po mėnesio debatų mėlyną ir kas dabar? Žiūrėsime vienas įmonės skyrius su kitu tos pačios įmonės skyrium ir grožėsimės?“ .

REKLAMA
REKLAMA

Taigi, grožis grožiui, plius - jis yra subtilus dalykas, o ir web dizaino tendencijos keičiasi žaibišku greičiu, tačiau nereikia pamiršti, kad svetainę kuriame ne sau. Interneto svetainę kuriame, kaip įrankį, kurį naudosime savo verslo sklaidai prijaukindami vartotojus. Vadinasi, nepamirškime svetainės vartotojų. Taigi, būtina gilintis ir analizuoti vartotojų psichologiją, ką ir kaip jie skaito, ko jie ieško internete, ko tikisi rasti. O svetainės savininko tikslas tokiu atveju turėtų būti – tapti kuo lengviau randamu vartotojui internete. Taigi, tam padeda SEO (paieškos sistemos optimizavimas), interneto rinkodaros ir netgi viešųjų ryšių žinios." - dalinasi specializuotų SEO mokymų lektorė E.Tamulaitienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pagrindinė paslaptis - turinio marketingas

Jei dar prieš penkmetį didelė dalis marketingo specialistų didelę dalį interneto reklamai skirtų lėšų nukreipdavo baneriams ar mokamai reklamai, tai šiuo metu jau renkasi efektyvesnius būdus. Gausėjant informacijos srautams, turinys tampa kone svarbiausiu faktoriumi, kuris nulemia, ar vartotojas patikės apie produktą pateikiama informacija, ar ne. "Kokybiškas turinys, objektyviai ir vartotojų problemas išsprendžiantys straipsniai tampa tuo kokybės kriterijumi, kuris nulemia ir gana didelę įmonės sėkmės dalį," - sako viešųjų ryšių ekspertė, www.seoakademija.lt lektorė Janina Sabaitė Melnikovienė.

REKLAMA

Jeigu anksčiau verslininkai, susikūrę interneto svetainę ir bet kaip įkėlę į ją savo veiklos raktažodžių, sugebėdavo išlikti paieškos sistemų TOP‘uose, tai dabar jau kiti laikai. „Tas trumpas betvarkės laikmetis jau praėjo ir džiugu matyti pokyčius interneto svetainėse ir apskritai internete. Dabar interneto vartotojai ir paieškos sistemos reikalauja turinio. Švaraus, raiškaus, aiškaus, kokybiško. Todėl svarbu neperlenkti lazdos, žinoti tam tikras turinio internete kūrimo taisykles, aktyviai sekti informaciją, kaip ir kokiais raktiniais žodžiais jūsų verslo ieško jūsų potencialūs klientai. Visa tai žinant galima sistemingai ir tikslingai susikurti turinio strategiją internete, kas atves lankytojus būtent į Jūsų svetainę,“ – sako SEO, interneto rinkodaros specialistė E.Tamulaitienė.

REKLAMA

Svarbi SEO ir viešųjų ryšių sinergija

Paskutiniuosius 3-4 metus naujausia tendencija, kuria remiasi Vakarų Europoje ir JAV veikiančios internetinio marketingo agentūros - SEO ir viešųjų ryšių kompetencijų sinergija. Lietuvoje seo-interneto svetainių optimizavimu paieškos sistemoms užsiima vis gausesnis būrys IT specialistų. Tuo tarpu, viešųjų ryšių paslaugas Lietuvoje dažniausiai teikia tik specializuotos agentūros. Todėl verslo savininkai skundžiasi, kad seo rašytojų kuriami tekstai yra visiškai neskaitomi, o viešųjų ryšių tekstai ne visada tarnauja interneto svetainių optimizacijai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip apjungti skirtingas kompetencijas ir jas apjungus tapti SEO praktiku, pirmą kartą Lietuvoje bus atskleista www.seoakademija.lt mokymuose.

"Siekiame sujungti 2 svarbiausias šiuolaikiniam internetiniam marketingui reikalingas kompetencijas bei pasidalinti šiomis žiniomis, patirtimis, praktiniais pavyzdžiais ir analizėmis SEO AKADEMIJOS specialių SEO, interneto rinkodaros, viešųjų ryšių kursų metu. Tokių mokymų ne visada galime rasti universitetuose." - sako seoakademija.lt ikūrėja ir lektorė Evelina Tamulaitienė.

Prisiminus knygos „Pozicionavimas“ autorių Ries, Al ir Trout, Jack žodžius, jog „Šiandien jau pats bendravimas arba informacijos perdavimas yra problema. Mes tapome pirmąja pasaulyje informacija perkrauta [overcommunicated] visuomene. Kasmet jos siunčiame vis daugiau, o gauname vis mažiau“, kurdami kokybišką turinio strategiją internete, galime pasistengti išlošti tiek patys interneto svetainių savininkai dėl savęs, tiek dėl tų, kurie skaito informaciją ir jos ieško.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų