Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Almas, Agentūra "Žinovai LT"
Almas, Agentūra "Žinovai LT"
Interneto teikiamos galimybės verslo informacijos sklaidoje turi didelę reikšmę, tai (ir):
- lengvesnės galimybės pasiekti tikslinius produktų pirkėjus;
- mažesnės išlaidos rinkodarai (siaurąja prasme – reklamai);
- labai svarbi įmonės įvaizdžio kūrimo ir palaikymo priemonė.
Tačiau daugelis smulkiųjų verslininkų interneto svarbą pervertina, manydami, jog internetas teikia neribotas (reklamos) galimybes. Jei mūsų pirkėjas priskiriamas amžiaus grupei iki 35 m., tuomet viskas gerai – jis imlus informacijai internete ir linkęs pasitikėti jos šaltiniais (ypač jei pirkėjo amžius iki 22 m.). Tačiau vartotojai, kurių amžius virš 35 m. (o V. Europoje, JAV – virš 40 m.) ne tokie patiklūs ir poveikis jiems pirmiausia turi būti vykdomas pasitelkiant klasikinės rinkodaros priemones. Tai nesumenkina interneto rinkodaros priemonių reikšmės, tačiau jos turi būti derinamos su klasikinės rinkodaros priemonėmis.
Įdomus straipsnis, o kur daugiau info?
is tikruju labai teisingai straipsnyje pasakyra kad mes jau esame perkrauti informacijos ir tikrai svarbu kad vartotojas greitai paprastai rastu tai ko iesko su tvarkingu turiniu. labai patiko. saunuoliai balsas.lt
geros pastabos, kartais net nepagalvotum..ot.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų