Laidoje vedėjai Izidorius Paukštys ir Paulius Garkauskas apžvelgė naujausią „Volkswagen California“ modelį. Kalifornijoje versija jau yra ne viena – yra penkiavietės ir keturvietės. Todėl išskirtinai laidoje buvo testuojama „Volkswagen Ocean California“ versija. Ji akimirksniu išsiskiria savo išore, nes turi 2 spalvų įdomesnį dažymą ir primontuotą šoninę pavėsinę ant automobilio. Nepaisant to, kuo gi ypatingas šis „Volkswagen Ocean California“ modelis ir kokią neminėtą įrangą jis dar turi?
Nors P. Garkauskas piktinosi, kad „Volkswagenai“ niekada neatitinka savo kainos, I. Paukštys tikino, kad žmonės tiek moka. Tiesa, kainos įvairios ir priklauso nuo, šiuo atveju, kemperiuose esančios įrangos. „Volkswagen California“ modelis rinkoje kainuoja nuo 59 tūkstančių eurų, o konkrečiai laidoje apžvelgiamas – net 100 tūkstančių eurų. Tačiau yra ir pigesnių „Volkswagen Ocean California“ versijų nuo 80 tūkstančių eurų.
„Aš garantuoju, kiek skeptikų sėdi šiuo metu prie televizorių ir sako: „Ar tu bent įsivaizduoji, kiek apkeliautum pasaulio, kokiuose viešbučiuose pagyventum už tokią sumą?“, – aiškino P. Garkauskas.
Automobilio komplektacija – už ką tiek mokėti?
„Pavarčius Lietuvoje parduodamų „California“ kainininkus, galima pamatyti, kad šie automobiliai yra komplektuojami su 2 varikliais – 2 litrų ir 4 cilindrų, benzinas arba dyzelis. Šiandien turime dyzeliuką 150 arklių, o benzininis variantas turi 150 kW, kas yra maždaug apie 204 arklio galios. Turite pasirinkimą, ko norite – galingesnio benzino ar ekonomiškesnio dyzelio?“, – komentavo I. Paukštys.
Pasak pastarojo vedėjo, nepaisant to, kad tai naujos kartos salonas, „California“ salonas iš vairuotojo pozicijos atrodo lygiai taip pat, kaip atrodytų bet kurio kito „Volkswagen“ mikroautobuso salonas. Todėl, kiek jis asmeniškai patrauklus ir ar tai atitinka kainą, sau turi atsakyti kiekvienas.
„Ant stogo turime pavėsinę. Aš ieškojau rankenos išskleisti šiai pavėsinei – pasirodo ji sumontuota pačioje pavėsinėje. Jeigu jus užpultų meška, galite bandyti gintis su šia rankena, bet to daryti nerekomenduoju“, – juokavo I. Paukštys.
Norėdami pasislėpti nuo saulės ir prisėsti, galite atsidaryti galiniame pavėsinės dangtyje esančią kišenę, kur rasite porą kėdžių bei įmontuotą staliuką. Be to, stogo palapinė čia yra valdoma elektra iš salono.
Na, o kai pavargsite, toli eiti neteks. Viena įspūdingiausių šių automobilių modelio dalis yra viršutinė miegamoji dalis.
„Turime be galo patogų čiužinį – mane net nustebino jo komfortas, nes čiužinukas atrodo ganėtinai plonas. Tačiau po apačia matau, kad yra įmantrios plastikinės spyruoklės. Čiužinys kompaktiškas, bet miegoti ant jo tikrai patogu. Čia taip pat turime apšvietimą, 12 V USB lizdą. Faina, kaip patogiai gali gamtoj įsitaisyti ir pamiegoti, o ne ant kažkokio guminio pripučiamo čiužinio.
Bet miegamųjų vietų yra ir apačioje – dar viena man labai patinkanti šitų „California“ funkcijų – stogo palapinės funkcija, kad galime pasididinti lubas. Vadinasi, tiesiog pakeliame savo čiužinį aukštyn ir salone galiu atsistoti visu ūgiu. Taip pat matau, kad gale turime dar vieną čiužinį ir dar vieną patogią dvigulę lovą“, – pasakojo I. Paukštys.
Šiame namelyje ne tik miegama, bet ir gyvenama – galima netgi praustis ar pasigaminti valgyti. Yra gausa visokių spintelių – vietos susidėti indus, rozečių, taip pat ir kriauklę su kranu. Ir tai dar ne viskas – kemperyje įrengtos dujos maistui pasikepti, yra nemažas šaldytuvas, vieta dujų balionui, įvairių laidų, pavyzdžiui, dušo galva.
„Kažkaip tokiame nedidukame automobilyje nesitikėčiau tokios įrangos, bet vėlgi čia ir atsiremia, kodėl šitas automobilis toks brangus
Jeigu norite nusiprausti, turime ir dušo galvą. Čia ji pasijungia ir turime siurbliuką, todėl vandenukas gali bėgti ir galite apsiprausti ar apsiplauti – galite pasinaudoti vandeniu lauke“, – stebėjosi vedėjas.
Automobilio techninė charakteristika
Kaip žinoma, „Volkswagen“ variklio garsas galime girdėti iki „smegenų kaulų“, važiuoklės darbą – taip pat. Vedėjų manymu, nesvarbu, koks būtų šio prekės ženklo modelis, jis važiuos absoliučiai taip pat, kaip važiuodavo visi kiti iki šiol.
Konkrečiai šis modelis turi 7 pakopų DSG dėžę. Galios čia – nestebuklingai daug, bet galima ir nejausti poreikio, kad būtų daugiau. Šio automobilio vidutinės ilgalaikės kuro sąnaudos yra 7 litrai 100-tui kilometrų.
I. Paukštys išskyrė šio modelio didžiausią privalumą, kad jis nevažiuoja kaip kemperis. Visiškai nesijaučia, kad ant stogo yra uždėtas papildomas svoris, lyg vairuotum visiškai įprastinį mikroautobusą.
„Mane netgi stebina, kiek į tokį sąlyginai kompaktišką mikroautobusą galima visko prikišti, bet vairuoti jį yra iš viso labai patogu ir malonu, nes nors didesnis kemperis bus patogesnis, bet ir važiuos kaip didesnis ir sunkesnis automobilis.
Tačiau kaip automobilis už 100 tūkstančių eurų jis turėtų važiuoti daug komfortiškiau. Pasigedau elektra valdomų durų ir bagažinės dangčio. Taip pat – kodėl jis neturi oro pagalvių gale? Kodėl aš negaliu ne tik komfortiškiau važiuoti, bet ir pastatęs automobilį kur nors nelygioje vietoje jį išsilyginti? Nežinau, ar visa ta gausia salono įranga galiu pagrįsti labai aukštą šito automobilio kainą.
Vairuoju jį kaip įprastą automobilį, bet vis tiek salone esanti įranga pasidaužo ir tai dar labiau primena, kad pakaba galėtų būt komfortiškesnė“, – apibendrino I. Paukštys.
„Man kosmosas kažkoks, aš Izidoriui sakiau – dabar nusiperki sprinterį, gerai, sumokėsi 40 tūkstančių eurų, tada nusiperki krovinį ir už tokią sumą taip susikomplektuotum. Aš nežinau, už ką čia tiek mokėti.
Turi būti didelis fanas tokių automobilių ir jei nenori sukti galvos, turi pinigų, tada susimoki ir važiuoji. Bet šiaip neįtikino manęs“, – pridūrė P. Garkauskas.
„Mes net esame skaičiavę, kad galima nusipirkti naują ir didesnį mikroautobusą už 30 tūkstančių eurų, dar apie 60 tūkstančių eurų įkiši į gana gausią įrangą ir turi dar pigesnį automobilį, bet su dar gausesne įranga“, – paatrino I. Paukštys.
Taigi, iš vienos pusės smagu vairuoti kompaktišką automobilį, kuris užima sąlyginai mažai vietos kaip kemperis. Jo salone labai daug netikėtos įrangos, kaip viryklė, kriauklė ir netgi dušas. Tačiau kaina kandžiojasi. Be to, jį vairuojant, jis linguoja ir jausmas lyg sėdėtumėte krovininiame automobilyje. Anot vedėjų, komforto „Volkswagen Ocean California“ labai trūksta.
Visą išskirtinio automobilio apžvalgą žiūrėkite reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.
Laidą „Gazas dugnas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:30 val. per TV6.
VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!