marketingas

Nuolaidų medžiotojams nepatiks – dėl jūsų auga kainos
Nuolaidų medžiotojams nepatiks – dėl jūsų auga kainos (1) 2019.02.17 07:00 Didelės nuolaidos tik didina vidutinę prekių kainą parduotuvėje. O nuolaidų kuponai tinkliniuose restoranuose rodo, kad niekuo kitu šios vietos negali patraukti klientų. Taip teigia marketingo specialistas Linas Šimonis, kurio manymu minėti kuponai panaikina ir dažno žmogaus baimę permokėti.
Kauno „Žalgiris“ trečius metus iš eilės laimėjo Eurolygos marketingo apdovanojimą
Kauno „Žalgiris“ trečius metus iš eilės laimėjo Eurolygos marketingo apdovanojimą 2018.07.04 18:02 Patekęs tarp Eurolygos prizininkų krepšinio aikštelėje, Kauno „Žalgirio“ klubas sulaukė apdovanojimo ir už aikštės ribų. Tradiciniuose „Devotion Marketing Awards“ apdovanojimuose Eurolyga pasveikino produktyviausius marketingo projektus kuriančias Eurolygos bei Europos taurės komandas. Trečią sezoną iš eilės Kauno ...
Įspūdžiai iš Australijos: kuo skiriasi pasiūla parduotuvėse ir kainomis?
Įspūdžiai iš Australijos: kuo skiriasi pasiūla parduotuvėse ir kainomis? 2018.02.11 13:08 Tolimoji Australija vilioja ne tik savo spalvomis, grožiu, gamta, bet ir, kaip manoma, itin aukštu pragyvenimo lygiu. Tačiau, ar kitoks pragyvenimo lygis lemia ir didesnes kainas? Štai ir atsakymas.  Apie Australiją, ten mokamus atlyginimus bei pragyvenimo kainą, pasakoja Jolita Pranskuvienė, 15 metų patirtį ...
Internetas ir televizija 2018 m.: smūgis verslui, bet džiugi žinia vartotojui
Internetas ir televizija 2018 m.: smūgis verslui, bet džiugi žinia vartotojui (8) 2018.01.01 06:30 Kadaise tik svajonėmis atrodžiusi aukštos raiškos televizija ir visa aprėpiantys socialiniai tinklai jau tapo kasdienybe. Nenumaldomai tobulėjančios technologijos verčia klausti – ar kitąmet tradicinei televizijai tarsime „sudie“? Ar internete galingą sprogimą sukels naujas socialinių tinklų gigantas? Televizijai ...
Marketingo studijos. Kokios perspektyvos?
Marketingo studijos. Kokios perspektyvos? (1) 2017.05.12 12:30 KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto (EVF) marketingo valdymo studijų programos studentė, agentūros „Skaitmeninė rinkodara“ marketingo vadybininkė Vydmantė Rastokaitė neslepia - marketingo specialisto profesija yra daugialypė, todėl žmogus turi būti universalus ir lankstus. Marketingo specialisto profesija – viena ...
Kurdami virtualios realybės žaidimus studentai įkvėpimo sėmėsi ir iš mito apie Kauno drakoną
Kurdami virtualios realybės žaidimus studentai įkvėpimo sėmėsi ir iš mito apie Kauno drakoną 2017.04.24 09:18 Virtualios ekskursijos po Kauną, galimybė žaisti krepšinį istorinėse miesto vietose tuomet, kai pasaulį drebino du didžiausi karai istorijoje, bei mitas apie Kaune miegantį drakoną ir jo kiaušinių paieška – visa tai į virtualią realybę perkels Kauno technologijos universiteto (KTU), Austrijos ir Vokietijos universitetų ...
Masinė pokemonizacija: pasinaudoti skuba ir Lietuvos verslai
Masinė pokemonizacija: pasinaudoti skuba ir Lietuvos verslai 2016.07.24 20:29 Naujasis žaidimas „Pokemon Go“ užkariavo ne tik amerikiečių širdis ir protus, bet skverbiasi ir į europiečių. Ne išimtis – Lietuva. Vien išėjus į miesto centrą, pagrindines pokemonų gaudymo vietas, matyti būriai žmonių įlindę į mobiliuosius telefonus. Amerikoje verslai suskubę panaudoti šią maniją marketingui, jau ...
Verslo sėkmės istorija: papasakojus idėją visi juokėsi ir tvirtino, kad tai nesąmonė
Verslo sėkmės istorija: papasakojus idėją visi juokėsi ir tvirtino, kad tai nesąmonė 2016.07.11 10:00 Sutiksite, jog karjeros sėkmės istorijos nuolat įkvepia besiblaškančius ir motyvacijos stingančius žmones. Klaipėdos valstybinės kolegijos absolventės Inesos Turovič sėkmės istorija puikus pavyzdys, kaip didelio noro, ryžto ir valios pastangomis įmanoma išpildyti savo svajones net tada, kai nesusilauki pritarimo, o tik ...
Kauno „Žalgirio“ rinkodara – tarp geriausių Eurolygoje
Kauno „Žalgirio“ rinkodara – tarp geriausių Eurolygoje 2016.07.05 08:23  Eurolyga paskyrė apdovanojimus produktyviausią marketingą demonstruojančioms Eurolygos bei Europos taurės komandoms. Tarp geriausiųjų pateko ir Kauno „Žalgiris“, rinkimuose užėmęs antrą vietą ir taip gavęs garbingą, sidabrinį apdovanojimą. Lietuvos čempionų klubas sulaukė pagyrų už atnaujintą internetinę televiziją ...
 5 socialinės rinkodaros gudrybės smulkiesiems
5 socialinės rinkodaros gudrybės smulkiesiems 2015.12.04 10:00 Smulkusis verslas retais atvejais naudoja sąlyginai nepigią klasikinę reklamą televizijoje ar radijuje. Tuo tarpu startuoliai lėšų pritraukimui šių kanalų išvis nesirenka. Vis dėlto šiandien puikiai išnaudojama socialinių tinklų platformą. Ji ne tik leidžia didinti verslo žinomumą, tačiau priartina arčiau klientų ar ...
Marketingo profesionalai siūlo nemokamą pagalbą jaunam verslui
Marketingo profesionalai siūlo nemokamą pagalbą jaunam verslui 2014.12.18 14:10  Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kviečia jaunas įmones dalyvauti konkurse, kurio prizas – nemokama rinkodaros profesionalų pagalba kuriant įmonės rinkodaros strategiją, įvaizdį, stiprinant pardavimus. Konkurse gali dalyvauti jaunos įmonės, kurios veikia ne ilgiau nei 2 metus. Paraiškas galima teikti iki šios ...
Žaliasis smegenų plovimas
Žaliasis smegenų plovimas (2) 2014.05.07 07:16 Prekės Ženklas Pasauliui vis daugiau dėmesio skiriant aplinkosaugai bei ekologiškumui, verslininkai stengiasi neatsilikti. Vieni iš tikrųjų stengiasi gaminti ekologiškesnius produktus bei mažinti taršą, o kiti tik sako taip darantys ir įvairiausias būdais stengiasi vartotojus tuo įtikinti. Trumpiau tariant, tokie ...
Marketingo etika: kaip atsakingai vystyti verslą nenuskriaudžiant nei gamintojų, nei vartotojų
Marketingo etika: kaip atsakingai vystyti verslą nenuskriaudžiant nei gamintojų, nei vartotojų 2014.04.25 17:40 Dr. Laura Šalčiuvienė Lankasterio universitete (Jungtinė Karalystė) dėsto marketingą, savo patirtimi dalinasi ir su Kauno technologijos universiteto (KTU) studentais. Ypatingai mokslininkę domina marketingo etika, kuri Lietuvoje dar nėra gerai suprantama eiliniam pirkėjui arba kurį kai kurios įmonės tiesiog ignoruoja. ...
D. Grybauskaitės rinkimų taktika:socialiniai tinklai, dviprasmybės, tylos siena ir begalė mažųjų karų?
D. Grybauskaitės rinkimų taktika:socialiniai tinklai, dviprasmybės, tylos siena ir begalė mažųjų karų? (13) 2014.02.05 15:00 „Mano pirmoji reakcija? Manau, kad tai buvo visiškai nereikalingas žingsnis, – apie prezidentės Dalios Grybauskaitės įrašą socialiniame tinkle „Facebook“ su klausimais ir atsakymais sakė politologas, dviejų knygų apie šalies vadovę autorius Lauras Bielinis.
Kas lieka už lietuviškos reklamos kadro
Kas lieka už lietuviškos reklamos kadro 2014.01.20 18:00 Karolis Birgilas Vilniaus Dailės akademijos studentų grupės „5/5/ Junior” rengiamoje diskusijoje penktadienį agentūros „Adell Taivas Ogilvy" vyriausiasis meno vadovas Ignas Kozlovas kalbėjo apie reklamą ir jos kūrimo užkulisius. Pirmąjį savo užsakymą jis teigė gavęs iš prekybos tinklo „Maxima“. „Užduotis buvo ...
2013-ųjų reklamos: vienas žingsnis arčiau kino
2013-ųjų reklamos: vienas žingsnis arčiau kino 2014.01.15 19:00 Į geriausių 2013-ųjų reklamų 10-uką patekę vaizdo klipai turi vieną bendrą bruožą - praktiškai visi jie dramatiški, jaudinantys, įkvepiantys. Labiausiai nustebino 1-oji topo vieta, kurioje atsidūrė greitojo maisto reklama, kuri net nebuvo pasiekusi televizijos ekranų. 10. „Cherkashin“ mėsos fabrikas: „Dėkingumas“ Sukurti ...
Kitais metais rinkodaroje dominuos netradiciniai sprendimai
Kitais metais rinkodaroje dominuos netradiciniai sprendimai 2013.12.16 14:40  Bankų specialistams prognozuojant, jog kitais metais Lietuvos ūkis pasieks prieškrizinį 2008-ųjų ekonomikos lygį, tai patvirtina ir apsukų nemažinantys, dar didesniu tempu nei pernai augantys marketingo biudžetai. 2014 metais išlaidas rinkodarai ketina didinti 62,3 proc. marketingo specialistų. Pardavimų skatinimas ...
Marketingo guru: kaip suvilioti ateities vartotoją?
Marketingo guru: kaip suvilioti ateities vartotoją? (1) 2013.11.18 16:37 Vartotojo elgesys pastaraisiais metais keičiasi greičiau nei bet kada anksčiau: įmonės turi būti gudresnės, greitesnės ir visada vienu žingsniu priekyje šiuolaikinio kliento.
„Facebook“ stebės vartotojų pelės žymeklį
„Facebook“ stebės vartotojų pelės žymeklį 2013.10.31 12:32 Socialinis tinklas „Facebook“ bando technologiją, kuri leis žymiai išplėsti bendrovės gaunamos informacijos apie socialinio tinklo vartotojus apimtis, praneša dienraštis „The Wall Street Journal“. Pavyzdžiui, naujoji technologija leis stebėti „Facebook“ vartotojo pelės žymeklio judėjimą po „Facebook“ svetainę ir sužinoti, ...
Lėta „Apple“ idėjos mirtis
Lėta „Apple“ idėjos mirtis (6) 2013.10.10 22:03 Kompanijos „Apple“ pristatytas pigus išmanusis telefonas „iPhone 5C”, skirtas besivystančioms rinkoms signalizuoja, kad vadovams šiandien reikia mokėti greitai keisti strategijas, rašo BBC. Radikaliai nauji Prisimenant „Sony Walkman“ grotuvo išvaizdą ir savybes, nesunku suprasti, kad Steve‘o Jobso sukurtas ...
„Maximos“ vaikų vilionės – iššūkis tėvų piniginėms
„Maximos“ vaikų vilionės – iššūkis tėvų piniginėms (5) 2013.09.10 09:26 Lina Dranseikaitė Dėl jų pamišo kone visi Lietuvos vaikai. Į vadinamųjų puponautų rinkimą įsitraukė ne tik mažieji, bet ir jų tėvai, seneliai. Prekybininkai neslepia, kad kai kurių prekių apyvarta išaugo keliasdešimt kartų, bet pabrėžia, kad puponautai lavina vaikų vaizduotę ir suaugusiesiems nereikia pirkti naujų ...
IKEA prieš vietos baldininkus: kas konkuruoja reklama
IKEA prieš vietos baldininkus: kas konkuruoja reklama (1) 2013.08.23 15:45 Giedrė Sankauskaitė, Ekonomika.lt Dažnas lietuvis ar bent vilnietis pastaruoju metu mieste gali pastebėti daugiau nei įprastai baldų reklamų. Peršasi mintis, kad tam įtakos turėjo švedų baldų milžinės IKEA atėjimas į Lietuvą. Ar galima daryti tokią prielaidą? Ir, svarbiausia, ar Lietuvos prekybininkų reklamos veiksmingos? ...
10 žmonių tipų, kurie būtini kiekvienam verslui
10 žmonių tipų, kurie būtini kiekvienam verslui 2013.04.20 21:30 Sėkmingam verslo valdymui darbdaviui reikalingi darbuotojai su skirtingais asmenybių tipais. Teisingas jų derinys ypač svarbus smulkiam verslui, kuriame žmonėms tenka bendradarbiauti glaudžiau, nei tai būna stambiose organizacijose, rašoma mixstuff.ru. Mažoje kompanijoje nėra kur pasislėpti. Mažų kompanijų savininkams yra ...
 Emocinė rinkodara – kokią įtaką versle turi garsas, skonis, kvapas ir vaizdas?
Emocinė rinkodara – kokią įtaką versle turi garsas, skonis, kvapas ir vaizdas? (1) 2013.03.14 17:08 Tradicinės rinkodaros ir reklamos technikos turi vis mažiau įtakos vartotojams. Pastarieji ugdosi „imunitetą“ masinės reklamos priemonėms, tad rinkodaros specialistai ieško naujų būdų, kaip efektyviai komunikuoti su pirkėjais subtilesniame lygmenyje.
4 mitai apie socialinius tinklus
4 mitai apie socialinius tinklus 2012.12.22 22:15 Socialinių tinklų marketingas ir ypatingai rinkodaros sprendimai populiariausiame pasaulyje socialiame tinkle Facebook vis dar yra gana didelė paslaptis tradicinio marketingo šalininkams. Tačiau įvairių nuomonių ir vertinimų netrūksta, todėl nutarėme panagrinėti, kurios žmonių mintys neatitinka tikrovės. Socialinių tinklų ...
Marketingo specialistai Lietuvoje galės siekti „Econsultancy“ sertifikatų
Marketingo specialistai Lietuvoje galės siekti „Econsultancy“ sertifikatų 2012.11.14 17:04 Pirmą kartą Baltijos šalyse rengiami didžiausio pasaulyje skaitmeninio marketingo ir e-komercijos mokymų organizatoriaus „Econsultancy" mokymai. Renginį lapkričio 23-24 dienomis Druskininkuose organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA). Didžiosios Britanijos bendrovė „Econsultancy„ ruošia aukščiausio lygio ...
Ar papildomos dovanos skatina pirkti nekilnojamąjį turtą?
Ar papildomos dovanos skatina pirkti nekilnojamąjį turtą? 2012.07.02 14:06 Kartais pasitaiko atvejų, kai įvairiuose skelbimuose, kuriuose pristatomas parduodamas nekilnojamasis turtas, skelbiama, jog pirkėjui bus skiriama papildoma dovana, pavyzdžiui, automobilis, kelionė ar koks kitas daiktas, paslauga. Taip bandoma pritraukti pirkėjus, galbūt išskirti pasiūlymą iš kitų. Tačiau ar realiai būsto ...
Lietuviško „Facebook“ tyrimas: kokia nauda iš konkursų?
Lietuviško „Facebook“ tyrimas: kokia nauda iš konkursų? (1) 2012.06.11 17:53 Šiais laikais konkursus skelbia bene kiekvienas aktyvesnis „Facebook“ puslapis. Kodėl skelbia, koks konkursų tikslas ir kokią tai duos naudą? Apie tai susimąsto ne kiekvienas. „Facebook“ specialistų komanda iš „Socialaus marketingo“ atliko tyrimą, kuriuo išsiaiškino daugybę be galo įdomių ir svarbių dalykų. Šiek tiek ...
Kaip veikia reklama?
Kaip veikia reklama? (1) 2012.05.26 18:44 Bet koks svarstymas apie tai, „kaip veikia reklama“, leidžia suprasti, kad visa reklama veikia vienodai, ir taip tik daro meškos paslaugą pačiam svarstymo objektui. Skirtingos kampanijos siekia skirtingų tikslų, skiriasi jų trukmė, rinkos kontekstas (įskaitant konkurentų veiksmus), skirtingoms žmonių grupėms daromas ...
Pinigus keičia mainai
Pinigus keičia mainai 2012.05.10 14:47 Kaip reaguotumėte, jei atėję į įmonę išgirstumėte pasiūlymą jų paslaugas mainyti į savo teikiamas paslaugas? Greičiausiai pamanytumėte, kad iš jūsų tiesiog šaiposi. Tiesa ta, kad mainai šiandien yra būdas ne tik sutaupyti, bet ir gauti tai, ko įpirkti galbūt negalėtumėte. Tokia ekonominio bendradarbiavimo forma vis ...
Į viršų