• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt pastebėjote, kad televizijos programas dabar galite žiūrėti ne vien per televizorių. Į tai atkreipia dėmesį ir vis daugiau verslo kompanijų, siekiančių išnaudoti internete pateikiamos vaizdo medžiagos privalumus. Kaip pasakoja „Entrepreneur.com“, kai kurios kompanijos klientų dėmesį bando pritraukti internete skelbdamos savo pasiekimus ar produkciją reklamuojančią vaizdo medžiagą.

REKLAMA
REKLAMA

Nors internete skelbiami  filmukai kol kas dar vargu ar prilygsta tokioms rinkodaros strategijoms, kaip verslo pristatymas per nacionalinius televizijos kanalus, bet, anot specialistų, internetinės vaizdo medžiagos platinimo nauda yra akivaizdi ir turi didelį potencialą tapti viena svarbiausių sėkmingos rinkodaros priemonių. Tai ypač aktualu veiklą dar tik pradedančioms kompanijoms.

REKLAMA

Kita vertus, tokia marketingo strategija taip pat reikalauja kaštų. Pasak akinių rėmelius gaminančios kompanijos „Shwood“ vadovo Ryano Kirkpatricko, internete skelbiamas šešių dalių mini serialas apie jo kompanijos veiklą pareikalavo gana nemažų išlaidų. Reikėjo apmokėti 12 žmonių kūrybinės komandos ir operatorių darbą, o pats filmavimas užtruko ne taip ir trumpai, bet R. Kirkpatrickas teigia, jog sukurti savo video filmuką buvo tikrai verta.

REKLAMA
REKLAMA

R. Kirkpatrickas išskyrė keturis aspektus dėl kurių savo verslą pradedančios kompanijos turėtų ryžtis išnaudoti internetinės televizijos teikiamas galimybes:

-  Populiarumas. Pasak R. Kirkpatricko, pirmąją jo kompanijos filmuko dalį peržiūrėjo daugiau nei 300 tūkst. interneto lankytojų. Kitas filmuko serijas peržiūrėjo taip pat didelis kiekis lankytojų.

- Žiniasklaidos dėmesys. Anot „Shwood“ vadovo, žinia apie jo kompanijos filmuką pasklido itin greitai. Žiniasklaidos priemonės kaipmat parodė susidomėjimą, tad net keletas laikraščių aprašė šią kompanijos iniciatyvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

-Valdžios dėmesys ir pagalba. Kaip pasakoja R. Kirkpatrickas, po to, kai internete pasklido žinia apie jo kompaniją pristatantį filmuką, dėmesį kiek netikėtai atkreipė ir vietinės valdžios verslo skatinimo tarnybos. Tad, anot jo, dabar šios tarnybos yra pasirengusios „Shwood“ kompanijai padėti ir suteikti jai finansinę paramą. Žinoma, jei kompanija turės planų plėsti savo veiklą.

-Nauji verslo ryšiai. Vadovo teigimu, anksčiau jo kompanija turėjo tvirtesnes pozicijas tik mados industrijos versle. Bet po išplatinto kompanijos filmuko yra pastebimas žymiai didesnis dėmesys ir iš kitų verslo sričių atstovų. Anot „Shwood“ vadovo, daugelis verslo pasaulio žmonių parodė susidomėjimą ir netgi teikia naujus verslo pasiūlymus. Galbūt tai padės išplėsti ir „Shwood“ kompanijos veiklą bei pritraukti naujus klientus, tikisi R. Kirkpatrickas.

Kita vertus, R. Kirkpatrickas perspėja, kad nereikėtų tikėtis, kad gero  filmuko sukūrimas bus tiesiog maloni ir ne itin atsakinga veikla. „Darbo įdėti reikės daug. Žinoma, jei norite, kad interneto vartotojai tikrai susidomėtų jūsų kompanijos veikla ir gaminama produkcija“, – savo įžvalgomis pasidalino „Shwood“ kompanijos vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų