Per renginį buvo pristatyti trys NICI produktai: parfumuotas skalbiklis, minkštiklis ir dėmių valiklis su aktyviuoju deguonimi, rašoma pranešime spaudai.
„Kurdama šiuos produktus įdėjau labai daug darbo ir pastangų. Man buvo svarbus visas procesas, mažiausia smulkmena.
Prioritetą teikiau minimalistiniam dizainui, užtrukome, kol patvirtinome galutinį logotipą.
Pakeitėme 20 etikečių, tačiau galiausiai gavome šį rezultatą. Nebūčiau viso to padariusi be komandos, mano biure dirba 20 žmonių, esu jiems labai dėkinga už atsidavimą“, – kalbėjo verslininkė.
V. Siegel labai džiaugiasi šia bendra su Nicole veikla, kuri leido šešiametei žaidimo forma parodyti verslo užkulisius. Moteris pasakojo turėjusi nuostabią patirtį su dukra.
„Nicole nuo mažų dienų mato, kaip aš dirbu, kuriu reklamas, vadovauju parduotuvėms. Dukra rodo labai didelį susidomėjimą mano darbu, mielai važiuoja kartu su manimi į biurą, pažįsta visas mano koleges.
Pastebėjau, kad ši veikla ją be galo domina, todėl nusprendžiau įtraukti į kūrybą. Noriu skatinti norą dirbti nuo mažų dienų.
Man labai imponuoja, kai moteris yra nepriklausoma, turi mylimą darbą. Šias vertybes skiepiju dukrai dar vaikystėje. Nicole jau dabar žino, kas yra darbas, kokia yra pinigų vertė ir tai, kad niekas iš dangaus nenukrenta“, – kalbėjo V. Siegel.
Žinoma moteris atskleidė, kad prekės ženklo pavadinimas NICI kilo iš jos dukters vardo, nes ji kartais taip kreipiasi į mergaitę.
V. Siegel patikina – tai nėra tik pavadinimas, ji visiškai įtraukė dukrą į kūrybos procesą. Kartu su Nicole vyko į Lietuvoje esančią gamyklą, rinko kvapus, domėjosi gamyba, stebėjo, kaip gimsta produktas.
„Tikrai neverčiau dukros daryti to per prievartą, ji dalyvavo procese su dideliu užsidegimu. Leidau dukrai pasireikšti kuriant produkto kvapą. Tai buvo Nicoles noras, kad skalbiklio ir minkštiklio kvapas būtų saldus, primenantis vasarą.
„Sweetest berry“ produktuose juntamos braškių, aviečių, žibuoklių, šilkmedžio uogų, pudros, vanilės ir muskato natos. Visi skalbikliuose naudojami kvapai yra iš Prancūzijos. Žinoma, šioje vietoje galėjau pataupyti, tačiau norėjau, kad kvapas būtų kokybiškas ir intensyvus. Dabar sekėjos rašo, kad išskalbus drabužius kvepia visi namai.
Džiaugiuosi, kad galimybės leidžia sukurti kokybišką produktą mūsų šalyje. Pati labai palaikau tautiečių kūrybą, dažnai prioritetą teikiu Lietuvoje pagamintoms prekėms“, – pasakojo verslininkė.
V. Siegel juokėsi, kad kol kas pinigų Nicolei nemoka. Jos „uždarbis“ yra žaislai ar kiti įprastai mergaičių norimi daiktai. Nicole itin domisi, kokiais atsiliepimais dalijasi produktus išbandžiusios moterys. „Kai išeisiu į pensiją, ji galės perimti mano verslą. Manau, to nori visi verslus turintys tėvai. Dėl ko mes viską darome – dėl vaikų“, – šypsojosi versli moteris.
Šventės, vykusios V. Siegel priklausančioje parduotuvėje Vilniuje, nepraleido ir garsenybės. Renginyje apsilankė vizažo meistrė Oksana Pikul, akimirksniu išgarsėjusi Kristina Meseguer, verslininkai Rasa ir Rimandas Stoniai, pianistė Ieva Dūdaitė.
Pasveikinti Nicoles atvyko ir jos tėtis Danielius Bunkus. Verslininkas itin palaikė Viktorijos norą kartu su dukra kurti prekių ženklą bei pasidalijo įžvalgomis, kokie produktai galėtų papildyti asortimentą ateityje.
V. Siegel labai džiaugiasi tokiu palaikymu ir tikina, kad būtent tai ją skatina nesustoti ir siekti dar didesnių tikslų. „Tikriausiai kažką gyvenime darau gerai, nes mane supa tiek daug nuostabių žmonių! Kiekvienam atėjusiam kartu su Nicole norime padėkoti už palaikymą ir meilę, kurią jaučiu.
Gavau tiek daug gėlių, kad jos netelpa į glėbį. Esame labai dėkingos tiems, kas mus lydi šioje kelionėje. Ateities planuose – dar daugiau produktų, kurie, be abejonės, palengvins buitį ir padovanos geriausias emocijas“, – susirinkusiesiems dėkojo verslininkė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!