REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Grožio produktų prekės ženklo „L'Oréal  Paris“, švenčiančio 40-ąjį garsiojo jo šūkio „Nes aš to verta!“ jubiliejų, atstovių gretas papildė vengrų gražuolė Barbara Palvin. Jaunąjį modelį kosmetikos reklamose pasaulis išvys jau vasarį.

Grožio produktų prekės ženklo „L'Oréal  Paris“, švenčiančio 40-ąjį garsiojo jo šūkio „Nes aš to verta!“ jubiliejų, atstovių gretas papildė vengrų gražuolė Barbara Palvin. Jaunąjį modelį kosmetikos reklamose pasaulis išvys jau vasarį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aštuoniolikmetė Palvin, kilusi iš Budapešto, aukštosios mados pasaulyje ne naujokė. Modelio karjerą pradėjusi vos trylikos, Barbara jau yra žingsniavusi tokių mados namų kaip „Louis Vuitton“, „Prada“, „Miu Miu“ ir „Chanel“ podiumu, o jos veidas  puošė prestižinių mados leidinių - prancūziško „Elle“, rusiško „Vogue“ bei korėjietiško „Harper's Bazaar“ - viršelius. Negana to, šią vaikiško veido, švelnių bruožų merginą galima išvysti „Emporio Armani“, „Calvin Klein Forbidden Euphoria“ kvepalų bei kitose prabangos produktų reklamose.

REKLAMA

„L'Oréal  Paris“ atstovas Cyril Chapuy pasakojo, jog pirmą kartą sutikęs modelį madų šou užkulisiuose Paryžiaus mados savaitės metu, buvo priblokštas stipraus B.Palvin charakterio ir pasitikėjimo savimi: „Ji tikras ateities supermodelis - ši mergina yra stulbinanti asmenybė, pasižyminti gaiviu bei elegantišku grožiu, puikiu humoro jausmu ir stebėtina branda“,- sakė Chapuy. Pasak jo, Barbara turi puikų potencialą sklandžiai įsilieti į „L'Oréal  Paris“ ambasadorių šeimą.

REKLAMA
REKLAMA

B. Palvin (nuotr. Organizatorių)B. Palvin (nuotr. Organizatorių)

40-ąją vietą pasauliniame interneto svetainės Models.com modelių reitinge užimanti Palvin debiutuos kaip naujųjų „L'Oréal  Paris“ lūpų dažų „Rouge Caresse“ veidas. Reklamai ji pasirinkta neatsitiktinai - ši priemonė, lūpoms suteikianti lengvą ir jausmingą spalvos šydą, skirta jaunai maždaug dvidešimties metų moteriai. Barbarą bus galima pamatyti tiek spaudoje, tiek televizijos reklamose, jau vasarį pasirodysiančiose visame pasaulyje.

„Visa tai man primeną pasaką - aš labai nekantrauju prisijungti prie „L'Oréal  Paris“ šeimos, kurioje jau yra tokios ikonos kaip Gwen Stefani ir Claudia Schiffer. Mano grožio suvokimas yra labai savitas, bet kartu jis yra artimas „L'Oréal  Paris“ moderniam požiūriui“ , - kaip jaučiasi tapusi „L'Oréal  Paris“ ambasadore atskleidė Barbara Palvin.

„L'Oréal Paris“ grožio ambasadorių gretose yra daugiau nei 25 pasaulinio garso įžymybės, tokios kaip Beyoncé Knowles, Gwen Stefani, Claudia Schiffer, Jennifer Lopez, Liya Kebede, Laetitia Casta, Ines de la Fressange, Milla Jovovich, Gong Li, Eva Longoria, Fan Bingbing, Andie MacDowell, Freida Pinto ir Rachel Weisz.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų