REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
163
Laura Blaževičiūtė (nuotr. Organizatorių)

2018 m. TV3 televizija buvo pati žiūrimiausia Lietuvoje – jos transliuojamas laidas ir programas pasižiūrėjo daugiau nei 2,6 mln. gyventojų.

163

2018 m. TV3 televizija buvo pati žiūrimiausia Lietuvoje – jos transliuojamas laidas ir programas pasižiūrėjo daugiau nei 2,6 mln. gyventojų.

REKLAMA

Praėjusiais metais net 17,8 proc. visų televizijos žiūrovų rinkosi TV3 ir tai yra geriausias rezultatas nuo 2011 metų, kuomet buvo išjungti analoginės antžeminės televizijos siųstuvai ir pereita prie skaitmeninės televizijos. Žiūrimiausios televizijos pozicijų TV3 neužleidžia jau 15 metų iš eilės.

Finansiškai aktyvių žiūrovų auditorijoje (15–49 m.) TV3 prie ekranų subūrė net 25,9 proc. žiūrovų, tai yra 10,7 proc. daugiau lyginant su 2017 m. ir net 24,5 proc. daugiau nei 2016 m. Artimiausias konkurentas šioje auditorijoje aplenktas 65 proc.

„Nuoširdžiai dėkojame ištikimiems mūsų žiūrovams, kurie vertina, tai, ką darome jiems ir dėl jų. Tai, kad TV3 ženklas patenka į mylimiausių penketuką ir rikiuojasi šalia tokių tarptautinių grandų kaip „Google“, „Facebook“, „Youtube“, o žiūrimiausia televizija yra jau net 15 metų – mums yra didžiulis įvertinimas ir paskata. TV3 kasdien kuria daugiau nei 140 atsidavusių žmonių, todėl ir kitais metais, tikiu, laimėsime“, – sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.

REKLAMA
REKLAMA

Tendencijos išlieka tokios pat jau keletą metų. Daugiausiai žiūrovų dėmesio praėjusiais metais sulaukė TV3 žinios, pramoginiai projektai ir šou, lietuviški serialai bei sporto transliacijos.

REKLAMA

Džiugina nuolat augantis TV3 žinių populiarumas. 2018 m. auditorijos dalis siekė 30,3 proc., tai yra 4,1 proc. daugiau nei 2017 m. ir net 13,1 proc. daugiau nei 2016 m. Pernai TV3 žinias iš viso matė 2,4 mln. lietuvių, o viena laida vidutiniškai pritraukdavo apie 451 tūkst. žiūrovų.

Pramoginių projektų kategorijoje absoliutus lyderis – muzikinis šou „X Faktorius“, kuris sekmadieniais prie TV ekranų suburdavo vidutiniškai apie 808 tūkst. žmonių, o per visus metus projektą iš viso pamatė daugiau nei 2 mln. lietuvių. Itin žiūrimas buvo ir politinis humoro šou – „Auksiniai svogūnai“, pritraukę daugiau nei 50 proc. auditorijos, greta rikiuojasi metų muzikos apdovanojimai M.A.M.A.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu lietuviški serialai – ar apie meilę, ar kriminalinio pobūdžio – beveik vienodai žiūrimi, pavyzdžiui, „Moterys meluoja geriau“ ir „Pasmerkti“ vieną seriją vidutiniškai pažiūri apie 400 tūkst. gyventojų. Iš užsienietiškų filmų populiarumo nepraranda „Vienas namuose“ bei „Disney“ animacija.

Sporto transliacijų žiūrimumas tik patvirtina, kad lietuviai yra ištikimi krepšinio gerbėjai, pavyzdžiui, vyrų krepšinio rinktinės atrankos kovas Pasaulio čempionate pasižiūrėjo 1,6 mln. lietuvių. Olimpinės žaidynės, kurios buvo transliuotos net 136,9 valandas, pritraukė 1,8 mln. žiūrovų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų