Centrinės J. Basanavičiaus gatvės viduryje esančio restorano „deCuba“ šventė daugeliui asocijavosi su kurorto vasaros sezono atidarymu, mat dėl karantino šios tradicijos šįmet buvo atsisakyta, rašo pranešime spaudai.
Restorano jubiliejinės šventės, vykusios didžiulėje lauko terasoje, įvaizdžiu, stilistika, progine fotosesija ir netgi floristika rūpinosi šią vasarą didžiausiame Lietuvos kurorte gyvenantis verslo konsultantas, liukso klasės prekės ženklo „Le Cercle by Pernod Ricard“ ambasadorius Žilvinas Grigaitis.
Drauge su restorano įkūrėja Loreta Levickyte-Dirks jis rūpinosi ir kviestinių svečių sąrašu. Tarp šurmulingos šventės svečių buvo galima išvysti ne tik Klaipėdos ir Palangos, bet ir Vilniaus verslo, politikos bei pramogų pasaulio atstovus: buvusį politiką Gediminą Vagnorių su žmona Nijole, Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko Lietuvos padalinio vadovą Hii Ian Brown su draugu, menininku Nenad Mitrovic, vilos „Komoda“ bendraturtę Karoliną Vi-Meid, verslininkus Viktoriją Grimalienę su sūnumi Sauliumi Grimaliu, Vaclovą Daukintį, Dominic Rohde, advokatą Mindaugą Navicką, atlikėją Aistę Pilvelytę.
Ž. Grigaičio sumanymu į restorano jubiliejų atvykę svečiai galėjo fotografuotis su įspūdingomis mistinėmis būtybėmis. Specialiai šiam renginiui kūno puošybos (body art) kūrinius pristatė grimo dailininkė Simona Broks. Menininkės kūriniai priminė Havanos „Tropicana“ šou stiliaus personažus, pasipuošusius 1960-70-ųjų stiliaus kostiumais arba išreiškė Fridos Kahlo darbų spalvų paletę.
Vakarėlio staigmena tapo paties Ž. Grigaičio tapimas kūno puošybos modeliu. „Kūno puošyba – itin išraiškinga meno ir grožio sritis. Štai kodėl sutikau ir aš pats būti modeliu, – šypsodamasis sakė Žilvinas. – Pagal mano viziją būtent body art‘as itin taikliai galėjo atspindėti šurmulingą Lotynų Amerikos dvasią, tempramentą, koloristiką“.
Lotynų Amerikos dvasia įrengtas restoranas gali priimti iki 700 svečių. Vien tik sode įrengta 400 vietų; šiltuoju sezonu čia veši įvairiausi augalai, galima mėgautis specialiai apšviestomis fontanų kaskadomis. Populiariausi restorano patiekalai – firminis kepsnys, keptos veršienos kepenėlės, kepta duona sūriu, vietoje gaminami rankų darbo cepelinai. Atostogų sezonu kasdien virtuvėje dirba apie 20 darbuotojų komanda.
Pasak restorano įkūrėjos, verslininkės bei filantropės L. Levickytės-Dirks, visada reikia pozityviai galvoti apie verslo ateitį, nors gali būti ir itin sunkių momentų, tokių kaip pandemija: „Visuomet reikia žvelgti pirmyn. Be to, džiugu, prisiminti, jog jau pusė milijono žmonių praėjo pro restorano bei lauko terasos vartus. Lankytojų pamėgtų fontanų šou šįmet dar įspūdingesni, nes sodas pasipuošė nauju akcentu: gėlių tilteliu“.
Pasak verslininkės, šiuo metu, kai kelionės po pasaulį yra ribotos, pats metas iš naujo atrasti Lietuvos kurortus. „Mūsų pajūrys – puiki vieta atostogoms. Galima susiplanuoti kad ir gurmanišką savaitgalį Palangoje, pasimėgauti įvairiais skoniais ir kvapais“, – rekomenduoja L. Levickytė-Dirks, pastebėjusi, kad šįmet atsinaujino ne tik jos prieš penkiolika metų įkurtas restoranas, bet ir daugelis kitų didžiausio Lietuvos kurorto objektų.