Kai Europos Sąjunga internetiniame vaizdo klipų portale „YouTube“ atidarė savo atskirą kanalą „Eutube“, niekas nesitikėjo, kad portalą kasdien aplankys per 20 tūkst. žiūrovų. Tačiau juos sudomino tikrai ne vaizdo medžiaga apie Bendrąją Europos Sąjungos užsienio politiką ...
Populiariausiu kanalo vaizdo klipu tapo sekso scenų iš Europos kino filmų montažas - klipas, kuris reklamuoja Europos audiovizualinės industrijos rėmimo programą MEDIA, skelbia „BBC“.
Vaizdo klipe „Įsimylėjėliai šitai mylės!“ yra rodomos įvairios meilės scenos iš Europos kino filmų, o pabaigoje pasirodo užrašas „Susiburkime drauge“
Filmo gerbėjai sako, kad klipas šlovina Europos kiną, tuo tarpu kiti mano, kad šį vaizdo klipą vertėtų vadinti „švelnia pornografija“.
Britų konservatorių partijos atstovas Europos parlamente sakė, kad ši akcija - mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas. Lenkų konservatorių europarlamentaras teigė, kad Europos komisija savireklamai naudoja „nemoralias priemones“.
Europos komisijos atstovas teigė, kad nors lenkai pateikė daugybę skundų dėl meilės scenos, kurioje dalyvauja du vyrai, tačiau Komisija ten neįžvelgia nieko kontraversiško.
Atstovas teigė, kad medžiaga panaudota filmuose yra ištraukos iš aukščiausius apdovanojimus pelniusių Europos kino filmų.
„Europos Sąjunga nėra Biblijos bastionas, mes tikime išraiškos laisve ir menininko kūrybingumu“, - teigė jis.
Šis klipas yra vienas iš keturių, sukurtų reklamuoti MEDIA programą.