Į LNK televizijos tinklalapį kitą rytą po transliacijos įkelta laida sulaukė rekordinio skaičiaus peržiūrų – net 25 tūkstančių per dieną. Iš viso LNK.LT/turtai per savaitę aplankė 400 000 lankytojų ir peržiūrėjo 1,5 mln. kartų dalyvių anketų puslapių. LNK.LT puslapio lankomumas per savaitę išaugo net 3 kartus.
„Šlovės ir turtų” – pirmojo Lietuvos istorijoje realybės šou su „N-14” ženklu – tikslas – atskleisti ne tik slapčiausius dalyvių talentus, bet ir nuodėmes. Kiekvieną pirmadienį, antradienį ir trečiadienį televizijos žiūrovai išvys ašaras, žiaurias rietenas, netgi nuogybes, vulgarybes ir sveiko proto praradimą – tai, ką iš tikrųjų išgyvena žmogus, dėl pripažinimo pasiryžęs viskam.
Prestižiniame sostinės mikrorajone kol kas apsigyveno devyni dalyviai. Juos lanko ryškiausios šalies įžymybės, paslėptų talentų ieško scenos profesionalai, o kelyje į pripažinimą lydi žavūs laidos vedėjai – Gintarė Gurevičiūtė ir Tadas Rimgaila.
Laimingojo devintuko kas dieną laukia tiek iššūkių, kiek ne visi patiriame per visą savo gyvenimą. Išbandymus atlaikys ne kiekvienas. Ir tikrai ne kiekvienas emociškai pakels kitų dalyvių elgesį.
Iki šiol populiariausia LNK laida internete buvo tos pačios prodiuserių bendrovės kuriamas realybės šou „Radži ieško žmonos”. Kai kurios serijos peržiūrėtos daugiau kaip 40 tūkst. kartų per savaitę.
Skandalingasis „Šlovė ir turtai” šou – nuo pirmadienio iki trečiadienio 21 val. per LNK