Būti žvaigždė nelengva netgi tiems, kurie bando pasislėpti nuo nuolatinio žiniasklaidos ir visuomenės dėmesio už tobulo įvaizdžio kaukės.
Neseniai garsusis dizaineris Karlas Lagerfeldas prisipažino Kanados žurnalistams, jog labai pavargo nuo savo paties atvaizdo, kurio variacijos tiražuojamas visame pasaulyje.
„Aš kankinuosi, nes jaučiu, kad man per daug manęs pačio, - skundėsi dizaineris po savo 2009 metų pavasario-vasaros „Chanel“ skirtos kolekcijos pristatymo Paryžiaus mados savaitėje. - Šiame gyvenimo etape man nuolat kyla klausimas: kas aš esu - marionetė ar žmogus?“
Iš tiesų, šiandien nepakartojamas K. Lagerfeldo atvaizdas paplito visame Vakarų pasaulyje. Skirtingi prekiniai ženklai puošia dizainerio portretais savo produkciją, savo atvaizdu piktnaudžiauja ir pats aukštosios mados kūrėjas, nevengiantis nusifotografuoti įvairioms reklamoms, žurnalų viršeliams, pasirodyti televizijoje ar internete, spaudoje, kine ir netgi videožaidimuose. Iš tiesų, Lagerfeldas tapo kultine figūra, tačiau bėda, kad ir pats pavargo nuo savo kulto.
Kažkada jis kalbėjo, jog nedaro sau reklamos, neužduoda sau klausimų, tiesiog vadovaujasi instinktais. Vis dėlto sunku tuo patikėti, nes dizainerio reklamos kampanija pernelyg gerai organizuota.
Tačiau, nežiūrint visos garbės ir reklamos, už neįžvelgiamos žilstelėjusio džentelmeno su kaklaraiščiu ir juodais akiniais kaukės slepiasi pažeidžiamas žmogus, turintis savų kompleksų ir baimių.
„Aš negaliu pakęsti niekšų ir išsigimėlių, - prisipažino K. Lagerfeldas „Vogue“ žurnalistams. - O blogiausias žmonių tipas yra neūžaugos. Moterys dar gali būti neaukštos, tačiau tik ne vyrai, nes jie niekuomet neatleis gamtai už savo žemą ūgį. Aš niekada neturėjau žemaūgių draugų. Nepasitikėkite neūžaugomis - tai pikti žmonės, jie nori jus sunaikinti“.
Ką gi, belieka tikėtis, kad ilgalaikė šlovė nepavers žymiojo mados kūrėjo piktu, vienišu, fobijų kamuojamu žmogumi.
Šaltinis: „Trenddelacreme“