Tiesa, netrukus po džiugios žinios, naują verslo idėją aptemdė plagijavimo šešėlis. Tokius kaltinimus seserims metė internautai, kurie įvertino, kad naujasis jų prekės ženklas „NK seses 2“ labai panašus į Švedijos parduotuvės „Nordiska Kompaniet“ logotipą.
Šiuo metu į užsienį išvykusi N. Bunkė kalbas, kad ji ir sesuo bandė kopijuoti logotipą griežtai neigia. Anot jos, tai tiesiog sutapimas.
„Nematau jokio skandalo. Taip, aš matau, kad tas ženklas kažkiek panašus, bet ar tai didelė problema? Juk turi būti daugiau nei 70 proc. plagiato tam, kad jį uždraustų. Net jei taip ir atsitiktų, nematau jokios problemos jį pakeisti. Mes jį kūrėme su seserimi, kartu sėdėjome ir braižėme. Dėliojome įvairias N ir K raidžių variacijas. Ir tai, kad šios raidės sudėtos panašiai – taip, matau. Na, ką padarysi. Reiks pakeisti – pakeisime, jokios tragedijos iš to nedarome. Mes nematėme anksčiau šio ženklo ir negooglinome idėjų“, - tv3.lt pasakojo N. Bunkė.
Apie prekės ženklą
„Atėjo laikas įnešti naujų vėjų į mūsų gyvenimus, mes su sese pagaliau radome veiklą kuri mus jungia. Niekam ne paslaptis, kad mūsų kelyje buvo visko: daug juoko, laimės ir meilės, būta ir pykčio, kuris vos nesugriovė tos vienybės. Laikas gydo žaizdas – šis posakis čia puikiai tinka. O kraujo ryšys – pats stipriausias! Meilė artimam žmogui yra galinga planetos jėga, kuri skatina kurti, taip ir gimė NK seses 2. Mes kurdamos apyrankes praleidžiame su sese daug daugiau laiko kartu, tai pagrindinė mūsų varomoji jėga“, - pristatydama naują veiklą sakė Natalija.