Per tris premjerinio savaitgalio dienas (lapkričio 29 - gruodžio 1 dienomis) filmą „Moterys meluoja geriau. Kristina“ Lietuvos kino teatruose stebėjo beveik 43 tūkst. žmonių, o surinktos pajamos siekė 637 104 litų. Jokiam kitam lietuviškam ar užsienietiškam vaidybiniam filmui premjeros dienų metu nepavyko surinkti tokios neįtikėtinos, tačiau faktiškai užfiksuotos sumos.
Lyginant lietuviško kino kontekste, „Moterys meluoja geriau. Kristina“ aplenkė lyderių pozicijose buvusius režisieriaus Donato Ulvydo filmus – „Tadas Blinda. Pradžia“ (2011 m.) ir „Valentinas Vienas“ (2013 m.). Istorinė drama surinko 509 908 litų pajamų ir sukvietė 37 945 žiūrovų. Valentino dienai skirta romantinė komedija parodė kiek prastesnius rezultatus – surinko 438 459 litų pajamų ir sulaukė 29 842 kino teatro lankytojų.
Serialo ekranizacija tapo absoliučia lydere ir užsienietiško kino grupėje. „Moterys meluoja geriau. Kristina“ tapo visų laikų daugiausia pajamų atnešusia juosta. Remiantis sėkmingiausių premjerų, pasirodžiusių nuo 1999 m., penketuku, gausesnės auditorijos akivaizdoje debiutavo tik animacinė komedija „Simpsonų filmas“ – 53 714 žiūrovų, tačiau surinko ymiai mažesnes pajamas.
Kiti penketuke figūruojantys filmai neprilygsta juostos „Moterys meluoja geriau. Kristina“ debiutui didžiuosiuose ekranuose. Tad „Ledynmetis 3“ (27 699 žiūrovų ir 440 853 pajamų), „Madagaskaras 3“ (24 312 žiūrovų ir 324 745 pajamų), „Ledynmetis 4: žemynų atsiradimas“ (21 109 žiūrovų ir 310.469 pajamų) bei minėtasis „Tadas Blinda. Pradžia“ lyderio pozicijas užleidžia režisieriaus Alvydo Šlepiko režisuotai juostai.
Šie skaičiai byloja vieną – Nacionalinėje kino rinkoje atsirado naujas, gabus ir kino mėgėjų lauktas žaidėjas, gebantis rodyti tik geriausius rezultatus. Maža to, ilgo metro juosta „Moterys meluoja geriau. Kristina“ žymi naują ir istorinį lietuviško kino etapą.