Ką veikti Valentino dieną? Dovanoti širdeles - gražu, bet ką gi veikti toliau?
Ogi pažaisti! Galite surengti puikų vakarėlį keletui porų ar net didelei draugų kompanijai! Štai Jums virš trisdešimt linksmų žaidimų. Net nepastebėsite kaip prabėgs laikas... Žaisti meilės dienos žaidimus galima tiek dviese, tiek grupėje.
Nosinaitė Mergina paima nosinaitę ir suima visus jos kampus. Tada pasiūlo vaikinui paimti kurį nors kampą, o pati kita ranka irgi paima vieną. Kiekvienas traukia savo nosinaitės kampą į save. Jei nosinaitė susilenkia trikampiu – vadinasi vaikinas myli merginą ir turi ją pabučiuoti. Jei nosinaitė nesusilenkia taisyklingu kampu, mergina pratęsia žaidimą su kitu vaikinu.
Nupūsk arba bučiuok Žaidėjai susėda ratu. Paimamas popieriaus gabalėlis. Pirmasis žaidėjas jį pritraukia oru sau prie burnos, o po to nupučia šalia sėdinčiajam. Taip popieriaus gabalėlį reikia perduoti ratu. Tas, kuris nesugeba perduot popierėlio kitam, turi jį pabučiuoti. Jeigu atsitinka taip, kad šalia sėdi mergina ir mergina arba vaikinas ir vaikinas, tuomet tas, kuris nesugeba perduoti popierėlio, iškrenta iš žaidimo.
Pagaliukai Mergina burnoje laiko nedidelį pagaliuką, ant kurio užmautas žiedas. Vaikinas su kitu pagaliuku burnoje turi tą žiedą numauti
Paplūdimys Visiems išdalijamos plokštelės. Vaikinai ir merginos turi jomis atitinkamai prisidengti tam tikras vietas, įsivaizduodami, kad yra nuogi, o po to taip prisidengę šokti, kad plokštelės nenukristų. Susiglausti pilvais reikia labai arti, kad plokštelės nenukristų.
Perduok saugiai Žaidėjai sustoja ratu ir turi vienas kitam tarp kojų perduoti tuščią šampano butelį. Moteris ima butelį iš jo kaklelio pusės, vyras – už butelio dugno.
Persirengėliai Žaidėjai sustoja ratu aplink dėžę, kurioje pridėta visokiausių juokingų drabužių (sijonai, prijuostės, pirštinės, pėdkelnės, kelnaitės, liemenukai, kepuraitės, akiniai, perukai ir pan.). Grojant muzikai dalyviai suka ratu dėžę, perduodami vienas kitam. Vedėjas bet kada pasako „stop“. Tas žaidėjas, pas kurį lieka dėžė, iš jos turi užsimerkęs išsitraukti drabužį ir jį apsivilkti. Žaidžiama tol, kol lieka tuščia dėžė. Vėliau kiekvienas turi pakomentuoti savo aprangą, kodėl taip apsirengęs; išrenkamas gražiausiai apsirengęs.
Pirštinaitės Užsimovus storas pirštines reikia liečiant žmogų atpažinti, kas jis. Merginos tokiu būdu turi atspėti vaikinus, vaikinai – merginas.
Samčio smūgis Išrenkamos dvi poros. Merginoms prie juosmens pririšamos keptuvės. Vaikinams – samčiai. Mergina ir vaikinas pastatomi vienas priešais kitą. Vaikinai turi pataikyti merginoms samčiu tiesiai į keptuvę. Du liudininkai skaičiuoja kiekvienos poros smūgius tam tikrą laikotarpį. Laimi ta pora, kuri „priskambina“ daugiau.
Šeimyninės išgertuvės Žaidimui reikės: 2 šeimyninių kelnaičių, 2 kėdžių, 2 taurių ir 2 butelių alkoholinių gėrimų. Per vidurį salės viena šalia kitos pastatomos kėdės, ant jų pastatomi stikliukai, šalia kėdžių pastatomi buteliai. Grupė žmonių pasiskirsto į dvi komandas. Davus startą, abiejų komandų pirmieji eilėje stovintys žaidėjai turi kuo greičiau užsimauti šeimynines kelnaites, tuomet pribėgti prie kėdės, įsipilti į stikliuką gėrimo, kuo greičiau jį išgerti ir bėgti atgal prie savo komandos perduoti estafetę (t.y. šeimynines kelnaites). Tą pati daro ir kiti žaidimo dalyviai. Laimi komanda, greičiausiai ištuštinusi butelį.
Šluota Žaidėjų turi būti toks skaičius, kad vienam trūktų poros. Visi, kurie turi porą, šoka po du, o tas, kuris neturi poros – šoka su šluota (šluotą galima pakeisti kokiu nors dideliu žaislu ir pan.). Kai viena daina baigiasi, vienišius meta šluotą ir čiumpa ką nors į glėbį. Tas, kuris lieka vienas, dabar turi šokti su šluota iki kitos dainos
Tiesa – drąsa Žaidėjai susėda ratu ir išsirenka, kuris bus vyriausia. Tada vyriausiasis uždega degtuką ir perduoda kitam, tas dar kitam... ir taip, kol degtukas užges. Tam, kurio rankoje degtukas užgęsta, vyriausiasis užduoda klausimą – „tiesa ar drąsa?“. Jei žaidėjas atsako „tiesa“, vyriausiasis užduoda jam provokuojantį klausimą (pvz., kokia tavo sąskaita banke; ar esi ištikimas ir pan.), o žaidėjas turi nemeluoti. Jei žaidėjas pasirenka „drąsa“, vyriausiasis sugalvoja jam drąsią užduotį (pvz., įkišk galvą į tortą), kurią žaidėjas turės atlikti. Po to atlikęs užduotį žaidėjas tampa vyriausiuoju, uždega degtuką ir žaidimas tęsiamas.
Veidrodis Mergina vaidina žmogų, o vaikinas veidrodį. Veidrodis turi atkartoti veiksmus. Pvz., mergina nusivelka megztinį, vaikinas turi irgi nusirengti viršutinį drabužį. Pralaimi tas, kuris greičiau lieka nuogas arba atsisako toliau nusirenginėti. Juokingiausia būna tai, kad mergina gali būti iš anksto prisirengusi daugiau, nei vaikinas.
Virvė Sudaromos dvi komandos. Gali būti viena komanda vien moterų, kita – vien vyrų. Užduotis – surišti kuo ilgesnę virvę iš drabužių. Davus ženklą, komandos pradeda nusirenginėti ir iš savo drabužių rišti virvę. Laimi ta, kurios virvė ilgiausia.
Virvė 2 Žaidėjai padalijami į dvi komandas. Abiejų komandų žaidėjai sustatomi vienas paskui kitą į eilę, patartina tvarka – vyras-moteris-vyras... Pirmiesiems komandų žaidėjams duodama po virvę. Žaidėjai turi prakišti virvės galą pro savo drabužių viršų ir ištraukti pro drabužių apačią, tuomet virvės galą perduoti kitam žaidėjui, kuris padaręs tą patį perduoda dar tolimesniam. Laimi ta komanda, kuri pirmoji įvykdo užduotį.
Vyriškos kautynės Vyrams tarp kojų pririšamas maišelis su dviem kiaušiniais. Po to jie sustoja poromis ir prasiskėtę vienas su kitu turi muštis siūbuodami tais maišeliais. Pralaimi tas, kurio kiaušiniai sudaužomi.