Kai prasideda krizė, moterys stengiasi atrodyti patrauklesnės, todėl kosmetikos pramonė yra viena iš nedaugelio, kuri iš ūkio nuosmukio tik laimi.
Tai pastebima įvairiose šalyse, o kad kosmetikos paklausos padidėjimas nekeltų abejonių, britai net užsakė tyrimą. Jį atlikusi sociologinių tyrimų bendrovė „Mintel“ išsiaiškino, kad pastaruoju metu Jungtinėje Karalystėje parduota 7,4 proc., arba 1,2 mlrd. svarų kosmetikos priemonių daugiau nei prieš krizę. Ypač negailima pinigų odos priežiūros priemonėms - jų parduota 6,7 proc. daugiau, moterims skirtų kvepalų paklausa išaugo 4,6 procento. Tyrėjai teigia, kad kosmetikos paklausos didėjimas atkartoja fenomeną, pastebėtą dar Didžiosios depresijos laikais. Kai darbo buvo beveik neįmanoma rasti, moterys puolė pirkti kosmetiką, kad galėtų atrodyti geriau ir išsiskirtų iš kitų pretendenčių, siekiančių tos pačios darbo vietos. Vėliau šis fenomenas buvo pavadintas „Lipstick Factor“ (Lūpdažio veiksnys).
Parduotuvių tinklo „Selfridges“ direktorė Anne Pitcher teigia, kad per krizę metu moterys pirmenybę teikia raudonai spalvai, nes tada jos jaučiasi tvirčiau. O konsultavimo bendrovės „MHE Retail“ vykdomasis direktorius George'as Wallece'as sako, kad šiuo metu vidutinės britės rankinėje galima rasti kosmetikos maždaug už 71 svarą (260 litų).
O juk šios krizės pasekmės Jungtinėje Karalystėje labai juntamos, nes ūkio nuosmukis yra pats didžiausias per kelis pastaruosius dešimtmečius. Šalies padėtį apsunkina tai, kad Jungtinės Karalystės ekonomika yra glaudžiai susijusi su Jungtinėmis Valstijomis, todėl britai save laiko labai nukentėjusiais. Be to, jų nuomone, krizė per ilgai užsitęsė - šis nuosmukis ilgiausias nuo 1955 metų, kai buvo pradėti fiksuoti tokie reiškiniai.