• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jolanta Verseckaitė, lengvaatletė, sporto studijos moterims įkūrėja ir asmeninė trenerė tapo drabužių nuomos prekės ženklo „Rent Boutique“ 2019-ųjų metų pavasario kolekcijos ambasadore, rašoma pranešime spaudai.

16

Jolanta Verseckaitė, lengvaatletė, sporto studijos moterims įkūrėja ir asmeninė trenerė tapo drabužių nuomos prekės ženklo „Rent Boutique“ 2019-ųjų metų pavasario kolekcijos ambasadore, rašoma pranešime spaudai.

REKLAMA

Išskirtinėje fotosesijoje užfiksuotos ne tik mados, bet ir socialinės šiandienos tendencijos: stiprios, veržlios, ambicingos moters kultas ir dėmesys sportui bei sveikai gyvensenai.

Kolekcionuoti akimirkas

Minėto prekės ženklo kasmet organizuojamoje socialinėje kampanijoje „I‘m THAT Girl“ jau sudalyvavo tokios stiliaus ir gyvenimo būdo ikonos kaip Karolina Toleikytė, Aistė Kabašinskaitė, Gintarė Songailė, Gabrielė Martirosinaitė, Monika Pundziūtė, Karina Krysko-Skambinė bei kitos žinomos šalies moterys.

Visos jos palaiko kampanijos idėją – „Kolekcionuok akimirkas, o ne daiktus“. Ja skatinama vienam vakarui skirtus drabužius ne pirkti, o nuomotis ir taip prisidėti prie besaikio daiktų vartojimo mažinimo.

REKLAMA
REKLAMA

„Šį sykį norėjome atkreipti dėmesį ne tik į galimybę mažinti daiktų vartojimą, bet ir į tai, kaip svarbu rūpintis savo kūnu bei sveikata. Kurdami šio pavasario kampanijos viziją galvojome apie ambicingą, drąsią, veržlią ir stiprią asmenybę, kuri nepamiršta to, kad yra moteris. Atradę Jolantą Verseckaitę, negalėjome įsivaizduoti labiau tinkamos ambasadorės atstovaujančios šioms vertybėms!“ – ambasadorės pasirinkimą komentavo Žaklina Aišparienė, prekės ženklo įkūrėja.

REKLAMA

J. Verseckaitė ne tik sveikos gyvensenos atstovė, bet ir tikra stiliaus ikona. Jos įvaizdžiai pritraukia sekėjų dėmesį socialiniuose tinkluose bei praeivių žvilgsnius gatvėje. Sportas ir mada – neatsiejama J. Verseckaitės kasdienybės dalis, jos saviraiška ir kūrybiškumas.

„Man patinka, kai mano stilius be žodžių kalba už mane, pasako, kas aš esu. Man svarbu jausti harmoniją tarp gyvenimo būdo, asmenybės ir susikurto įvaizdžio. Tik taip jaučiuosi savimi. Taip pat labai sveikinu šią verslo iniciatyvą, skatinančią drabužius nuomotis užuot pirkus ir atkreipiančią dėmesį į besaikį vartojimą“, – pasakojo sporto studijos moterims įkūrėja.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jos, kiekvienoje moteryje slypi ta pusė, kuri įkvepia ieškoti kūrybiškumo, tereikia leisti savo asmenybei atsiskleisti.

Mados ir judesio sintezė

Fotosesiją įamžino iš Sankt Peterburgo į Vilnių gyventi atvykusi fotografė Natalia Koinova. Ji prasitarė jau seniai svajojusi apie judesio, mados ir atletiško kūno sujungimą kadre.

„Su Jolanta dirbti buvo labai lengva. Šiai merginai nėra neįmanomos pozos, o ką jau kalbėti apie ištvermę, kurios reikia toje pozoje išbūti, kol išgausiu tinkamą kadrą, – įspūdžiais dalinosi fotografė. – Na ir žinoma, drabužiai – mano moteriška silpnybė. Norėčiau bent kartą užsidėti, kiekvieną įamžintą suknelę!“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ne vienerius metus su minėtu prekės ženklu dirbanti stilistė Kamilė Bukauskaitė taip pat neslėpė susižavėjimo komandiniu darbu bei rezultatu.

„Man labai patinka darbai, kuriuose kiekviena detalė yra nepakeičiama. Būtent taip įvyko ir šioje fotosesijoje. Drabužiai, modelis, komanda, įvaizdžiai ir socialinė žinutė virto darbu, kuriuo didžiuojuosi. Besaikis daiktų vartojimas – didžiulė problema, dėl to labai palaikau verslus, kurie atkreipia į ją dėmesį ir siūlo sprendimą“ – pasakojo stilistė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų