Viktorija Jukonytė (nuotr. Instagram)

Iš Biržų kilusi Viktorija Jukonytė socialiniuose tinkluose išpopuliarėjo daugiau nei prieš penkerius metus. Tuomet dar paauglė daugybę žmonių sužavėjo savo įspūdingais 120 centimetrų plaukais, o dėl panašios išvaizdos dažnai buvo vadinama lietuviškąja Ariana Grande. Šiandien socialinių tinklų žvaigždei – jau 21-eri, o jos gyvenime netrūksta pokyčių: mergina ne tik persikėlė gyventi į Balio salą, bet ir neseniai susižadėjo.

Naujienų portalui tv3.lt Viktorija sutiko papasakoti apie tai, kuo šiuo metu gyvena bei kaip ant jos piršto atsidūrė sužadėtuvių žiedas.

Beveik 270 tūkstančių gerbėjų socialiniame tinkle „Instagram“ turinčios merginos gyvenimas yra neatsiejamas nuo egzotiškų kelionių. Malaizija, Indija, Maldyvai, Šri Lanka, Filipinai – tik kelios kryptys, kurias teko jai pažinti. Nuomonės formuotojos aistrą kelionėms liudija ir jos socialinių tinklų paskyros, kurių kadruose Viktorija nuolat pozuoja prie įspūdingų paplūdimių, garsiausių pasaulyje pastatų ar net džiunglėse.

Prieš vienuolika mėnesių į V. Jukonytės gyvenimą pasibeldė meilė – dar būdama Lietuvoje ji susipažino su Mariumi. Pasak Viktorijos, juodu ėmė susitikinėti, įsimylėjo, o tuomet vaikinas pasiūlė kartu keliauti į Aziją. Mergina susikrovė kuprinę, išėjo iš darbo ir išvyko.

„Su Mariumi apkeliavome nemažai Azijos šalių. Visos stebino mus savo išskirtiniu grožiu, kultūra, žmonėmis. Visgi pastebėjome, kad ir kur bevyktume, mums vis norisi sugrįžti į Balio salą. Ši vieta – mums ypatinga. Šiuo metu čia ir gyvename, o iš Balio lankome ir kitas šalis“, – pasakojo V. Jukonytė.

Pasiteiravus, kas Viktoriją labiausiai žavi populiarioje atogrąžų saloje, mergina teigė, kad žmonės čia išsiskiria savo draugiškumu ir nuoširdumu. Anot pašnekovės, didelį įspūdį daro ir dvasinga aura, gausybė puikių restoranų, skanus maistas, o kur dar džiuginantis klimatas ir neapsakomo grožio gamta..

V. Jukonytė atvira – ji gyvena savo svajonių gyvenimą: „Keliauju po pasaulį su mylimu žmogumi, susipažįstu su įvairiomis kultūromis, tikėjimais, papročiais. Jaučiuosi labai praplėtusi pasaulėžiūrą ir išvydusi pasaulį dar kitomis spalvomis. Kai nekeliaujame, leidžiame dienas Balyje, čia taip pat lankomės įvairiose salos vietovėse. Kartais mūsų dienos aktyvesnės, o kartais tiesiog lepinamės masažais, spa procedūromis, einame į sporto klubą, mėgaujamės saule ir maudomės jūroje.“

Nuotraukų darymas socialiniams tinkams – taip pat svarbi merginos kasdienybės dalis. Įspūdingą skaičių sekėjų turinti nuomonės formuotoja atskleidė, kad kitoje objektyvo pusėje dažniausiai būna jos mylimasis. Tiesa, V. Jukonytės teigimu, Marius pasižymi puikiais fotografavimo įgūdžiais, todėl daug kadrų daryti nereikia, o ir pykčių dėl to nekyla.

Visai neseniai Viktorija su gerbėjais pasidalijo džiugia žinia – viešint Malaizijoje širdies draugas jai pasipiršo. Anot merginos, tai buvo didelė staigmena, nors vėliau ji sužinojo, kad mylimasis žiedą su savimi turėjo jau mėnesį laiko.

„Man tai buvo visiškai netikėta. Nieko neįtariau, nors Marius man miegant matavo piršto dydį ir visą mėnesį vežiojosi su savimi žieduką. Viskas įvyko nuostabiame Malaizijos mieste Kuala Lampur. Vakare užkilome į 59-ame aukšte esančią viešbučio terasą, žavėjomės neapsakomo grožio panorama. Čia viskas ir nutiko: Marius atsiklaupė ir paklausė, ar tekėsiu už jo. Jaučiausi lyg sapne ar gražiausioje pasakoje. Sutikau ir dar ilgai stovėjome apsikabinę“, – šiltais prisiminimais dalijosi V. Jukonytė.