Gausus efektų ir emocijų šou buvo sustyguotas taip, kad ketveriukė ir 13 tūkstančių jos gerbėjų neturėjo, kada atsikvėpti.
Hitų mašina įsisuko nuo pat pirmųjų sekundžių, choreografas Šarūnas Kirdeikis paruošė dinamiškus numerius, o dizainerė Monika Kazakevičiūtė sukūrė 12 efektingų kostiumų, kuriuos merginos keitė pašėlusiu tempu.
„Galvodamos apie šį koncertą, norėjome netradicinių sprendimų tiek choreografijoje, tiek vizualizacijose, tiek kostiumuose. Žinojome, kad „MAS924“ mados namų dizainerė M. Kazakevičiūtė kostiumų temą puikiai išpildys: inspiravo jos stiliaus pojūtis ir gebėjimas miksuoti skirtingas medžiagas, klasiką su disko ir viską sudėlioti taip, kad atrodytų efektingai ir derėtų tarpusavyje“, – sako Goda Sabutytė-Alijeva.
„Siekėmė atrodyti kaip grupė, bet ne vienodai, o pabrėždamos savo individualumą. Su Monika dirbome pirmą kartą per 20 metų, bet anksčiau matėme jos kurtus kostiumus, svajojome apie ją. Ir kai susitikome, ji kiekvieną nuskenavo ir dėmesingai išklausinėjo. Kalbėjomės apie emocinį koncerto padalijimą į tris dalis, ir vėliau Monikai beliko iššūkis kostiumus pasiūti taip, kad mes galėtume per kelias minutes persirengti ir nustebinti žiūrovus, – štai ką tik buvome vienokios, o dabar jau atrodome kitaip“, – pasakojo Karina Krysko.
Jei su dizainere ketveriukė susitiko tik ėmusi planuoti šį koncertą, tai choreografas Šarūnas Kirdeikis „69 danguje“ pažįsta nuo pat jų karjeros pradžios.
„Vienoje žymiausių Lietuvos šou baleto trupių susitikome prieš daugiau nei 20 metų. Aš, atėjęs į grupę, ko gero, buvau antras prasčiausias šokėjas Lietuvoje, o jos buvo antros geriausios. Žiūrėjau į jas ir galvojau: ką aš čia darau? – juokdamasis prisimena vienas lyderiaujančių šių dienų choreografų ir šou režisierių. – Tuomet mane paėmė į koncertinę grupę su jomis, tai buvo didžiulė inspiracija ir paspirtis stengtis ir pasiekti lygį.
O vėliau augome kartu, prasidėjo visi televizijos ir apdovanojimų šou, kur tik įmanoma susitikdavome, vis geriau pažindavome vieni kitus. 20 metų... Jos turi savo vaikus ir vyrus, bet aš vis tiek esu jų didžiausia gyvenimo meilė. Tikrai negalėjau praleisti progos drauge rengti šį arenos šou, nes „69 danguje“ yra vienos profesionaliausių Lietuvoje dirbančių, gyvai dainuojančių ir šokančių grupių.“
Š. Kirdeikis džiaugiasi, kad pavyko drauge sukurti choreografiją, tarsi dalijančią šou į skirtingos nuotaikos dalis, kurios atspindi ir pačių merginų charakterius. „Jos gali būti ir chaotiškos, ir seksualios, transliuojančios žaismingą humorą, o tada apsisuka ant kulno ir tampa elegantiškomis damomis. Jos turi tiek daug spalvų, ir šiame koncerte puikiai atsispindėjo tai, ką per 20 metų merginos išsigrynino.
Tai nėra vien tik „šeškių“ koncertas: tai yra Godos, Ingridos, Karinos, Nijolės koncertas, nes kiekviena į grupę įneša savo spalvą. Elegancija, disciplina, publikos užvedimas, žaismė ir šypsena iki ausų, – kiekviena turi savo ir be vienos iš jų pasikeistų visas vaizdas“, – sakė choreografas.
Anot jo, arenos koncertai yra itin sudėtingi. „Tai yra didelė erdvė, daug vaikščiojimo, šokio, specifinio kvėpavimo. Reikia apskaičiuoti, kad atlikėjui būtų patogu. Ir repeticijų metu vis į jas atsisukdavęs žiūrėjau, ar jau mirštam, ar šypsenos skliaustelis riečiasi kraštais žemyn. Bet taip beveik nebuvo, nes jos siekia maksimumo.
Techniškai, choreografiškai tai bus vienas aukščiausios prabos koncertų Lietuvoje. „69 danguje“ nesislepia už šokėjų, jos pačios yra universalios. Tokių atlikėjų labai mažai“, – kalbėjo Šarūnas, specialiai dėl „69 danguje“ grįžęs iš Berlyno, kuriame gyvena ir dirba.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!
Bobutės sudrebino:D