Stilingosios karališkosios šeimos atstovės drabužių pasirinkimas, regis, turi ilgalaikį rezultatą visuomenei. Kai Kembridžo Kunigaikštienė atkreipė dėmesį į garsųjį prekinį ženklą, jo pardavimai ženkliai padidėjo.
Vis tik „Burberry“ kompanija yra įsitikinusi, kad įtaką pardavimams daro ne karališkosios šeimos narė, bet besiplečianti reklama socialiniuose tinklalapiuose, mados namai, atidaryti strategiškai gerose vietose bei pakilimas iš Eurokrizės.
Po mados savaitės Londone, Pekine, Honkonge ir Paryžiuje, pasak „Burberry“, jų pardavimai paskutiniaisiais 2011 metų mėnesiais išaugo 21 procentu.
„Burberry“ kompanijos generalinė direktorė, Angela Ahrendtsd, tikino sieksianti ilgalaikių rezultatų ekonominėje aplinkoje.
Kate Middleton apsirengusi „Burberry“ mados namų paltu (nuotr. Alloverpress.ee)
Mados namai turi tikslų plėsti rinką naujuose regionuose, kaip pavyzdžiui, Brazilijoje, ir tuo pačiu dar labiau stiprinti reklamą ir pardavimus tradiciniuose apsipirkimo centruose, su šešiomis naujomis parduotuvėmis Paryžiuje ir Sao Paule.
Kompanijos generalinė direktorė taip pat pridūrė, kad jų plėtimąsi paskatino ir socialinių tinklalapių fanai. Pavyzdžiui, „Facebook“ svetainėje viešas „Burberry“ puslapis šiuo metu turi per 10 mln. prekinio ženklo gerbėjų.
Tai paskatino kompaniją daugiau dėmesio skirti jaunimo linijai, prabangą mėgstantiems klientams ir aukštos klasės turistų rinkai.
„Burberry“ prekinis ženklas neseniai sukūrė naujus kvepalus, kurių pristatymo vakarėlyje Beverli Hilse dalyvavo tokios įžymybės kaip „Burberry“ ženklo reklaminis veidas Rosie Huntington-Whiteley bei Amerikos aktorė Kate Bosworth.