• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai praėjusiais metais dar būsima Kembridžo kunigaikštienė Kate Middleton pasirodė su Burberrry-Trench paltu už 650 svarų (apie 2 600 Lt), šio palto visų dydžių modeliai iš daugelio „Burberrry“ mados namų buvo iššluoti vienos paros bėgyje.

Kai praėjusiais metais dar būsima Kembridžo kunigaikštienė Kate Middleton pasirodė su Burberrry-Trench paltu už 650 svarų (apie 2 600 Lt), šio palto visų dydžių modeliai iš daugelio „Burberrry“ mados namų buvo iššluoti vienos paros bėgyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Stilingosios karališkosios šeimos atstovės drabužių pasirinkimas, regis, turi ilgalaikį rezultatą visuomenei. Kai Kembridžo Kunigaikštienė atkreipė dėmesį į garsųjį prekinį ženklą, jo pardavimai ženkliai padidėjo.

REKLAMA

Vis tik „Burberry“ kompanija yra įsitikinusi, kad įtaką pardavimams daro ne karališkosios šeimos narė, bet besiplečianti reklama socialiniuose tinklalapiuose, mados namai, atidaryti strategiškai gerose vietose bei pakilimas iš Eurokrizės.

Po mados savaitės Londone, Pekine, Honkonge ir Paryžiuje, pasak „Burberry“, jų pardavimai paskutiniaisiais 2011 metų mėnesiais išaugo 21 procentu.

REKLAMA
REKLAMA

„Burberry“ kompanijos generalinė direktorė, Angela Ahrendtsd, tikino sieksianti ilgalaikių rezultatų ekonominėje aplinkoje.

 

Kate Middleton (nuotr. Alloverpress.ee)Kate Middleton apsirengusi „Burberry“ mados namų paltu (nuotr. Alloverpress.ee)

Mados namai turi tikslų plėsti rinką naujuose regionuose, kaip pavyzdžiui, Brazilijoje, ir tuo pačiu dar labiau stiprinti reklamą ir pardavimus tradiciniuose apsipirkimo centruose, su šešiomis naujomis parduotuvėmis Paryžiuje ir Sao Paule.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kompanijos generalinė direktorė taip pat pridūrė, kad jų plėtimąsi paskatino ir socialinių tinklalapių fanai. Pavyzdžiui, „Facebook“ svetainėje viešas „Burberry“ puslapis šiuo metu turi per 10 mln. prekinio ženklo gerbėjų.

Tai paskatino kompaniją daugiau dėmesio skirti jaunimo linijai, prabangą mėgstantiems klientams ir aukštos klasės turistų rinkai.

„Burberry“ prekinis ženklas neseniai sukūrė naujus kvepalus, kurių pristatymo vakarėlyje Beverli Hilse dalyvavo tokios įžymybės kaip „Burberry“ ženklo reklaminis veidas Rosie Huntington-Whiteley bei Amerikos aktorė Kate  Bosworth.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų