Besilaukianti Martinkėnaitė pasirodė viešumoje: užmaskavo apvalėjantį pilvuką

Trečiadienio rytą kviestinės viešnios rinkosi į Lietuvoje ką tik pasirodžiusio prekės ženklo „Skintsugi“ pristatymą, rašoma pranešime spaudai. 

9

Pristatyti naujienų specialiai į renginį iš Ispanijos atvyko prekės ženklo atstovė Laura Ribera Orts, o oficialių šios kosmetikos platintojų Lietuvoje „Eurovaistinės“ atstovė Aušra Vareikienė aptarė rinkos tendencijas.

(9 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Besilaukianti Martinkėnaitė pasirodė viešumoje: užmaskavo apvalėjantį pilvuką

Tiesa, šio renginio nepraleido dainininkė Anžela Adomovič, vizažistė Deimantė Kazėnaitė, verslininkė Dovilė Urbanaitė, nuomonės formuotojos Inga Žuolytė, Kamilė Kanapeckaitė, Viktorija Šaulytė ir kitos grožiui neabejingos Lietuvos moterys.

Tačiau daugiausiai dėmesio sulaukė besilaukianti Ingrida Martinkėnaitė. Nepaisant to, kad moteris laukiasi atžalos, tačiau puikiai paslėpė pilvuką. Moteris pasipuošė juodos spalvos sijonu bei baltu megztiniu, o juosmenį perjuosė dirželiu. 

„Skintsugi“ – tai mokslą ir meną apjungianti kosmetika. Prekės ženklo pavadinimas kilo iš senos Japonijos meno rūšies „kintsugi“, kurios esmė – suklijuoti sudužusius indus aukso dulkių pagalba. Iš naujo sujungiant suskilusias indo dalis, jis ne tik tampa vėl tinkamas naudojimui, bet ir pavirsta unikaliu, prabangiai atrodančiu meno kūriniu. Kintsugi meistrai nesistengia paslėpti įtrūkimų, o kaip tik juos išryškina pabrėždami senovinio daikto istoriją. Sukaupę didelę patirtį ir ilgametes žinias, „Skintsugi“ kūrėjai taip pat stengiasi atrasti formules, kurios pabrėžtų natūralų moterų grožį, pažeistą odą paverčiant sveika ir natūraliai gražia.

„Skintsugi“ prekės ženklas sujungia naujausius dermatologinius tyrimus, inovacijas, technologijas ir tendencijas su tradicinio Japonų meno „kintsugi“ filosofija – mes siekiame odos priežiūrą paversti ritualu, savotiška meno rūšimi,“ – komentuoja „Skintsugi“ atstovė L. Ribera Orts.

„Dabartiniai vartotojai yra ne tik išsilavinę, nuolatos turintys priėjimą prie informacijos, bet ir ypatingai reiklūs. Šiais laikais vartotojai ieško prekės ženklų, kurie atneša naujovių ir leidžia patirti unikalią patirtį, tuo pat metu išlaikant aukščiausius kokybės ir efektyvumo standartus. Norint sudominti klientą ir pasiūlyti jo poreikius atitinkantį produktą dabar nebeužtenka vien kokybiškų ingredientų ar gražios pakuotės. Būtent dėl to mes stengiamės suteikti vartotojams išskirtinę, unikalią patirtį per prekės ženklo istoriją, unikalias tekstūras, individualius odos poreikius atitinkančius sprendimus,“ – teigia prekės ženklo atstovė.

REKLAMA

„Pastebime, kad Lietuvoje ir pasaulyje vis labiau įsitvirtina natūralaus grožio kultas, moterys pradeda vis daugiau investuoti ne į dekoratyvinę, bet odos priežiūros kosmetiką. Ypatingai pastebimas dermatologinių kūno ir veido priežiūros priemonių augimas, per pastaruosius metus šis segmentas mūsų tinkle sudarė daugiau nei 60% pardavimų.

Dar viena ryški pastarųjų metų tendencija – vartotojai nori individualaus dėmesio ir profesionalios specialistų konsultacijos, todėl kosmetikai pirkti vis dažniau renkasi ne grožio parduotuves, o vaistines. Taip pat jaučiamas universalios, visiems odos tipams tinkamų ir visai šeimai skirtų produktų rinkos augimas. Kalbant apie konkrečius produktus, juntamas vartotojų poreikis priemonėms, kurios apsaugo ne tik nuo keksmingų saulės spindulių, bet ir aplinkos taršos, mėlynųjų kompiuterių, telefonų ir planšečių ekranų. Džiaugiamės galėdami Lietuvos vartotojams pasiūlyti naują, kokybiškos, visai šeimai pritaikytos dermatologinės kosmetikos liniją. Ji puikiai atitinka šiuolaikiško, aktyvaus, nuolat skubančio ir daug keliaujančio vartotojo poreikius,“ – rinkos tendencijas aptaria  grožio vaistinių vadovė Aušra Vareikienė.

Šis produktas buvo sukurtas kaip atsakas vartotojų poreikiams: aukščiausios kokybės dermatologinė kosmetika už prieinamą kainą, tinkanti kiekvienam odos tipui. Savo asortimente prekės ženklas turi 18 kruopščiai atrinktų produktų, kurie yra pritaikyti dažniausioms odos problemoms spręsti.

Šios kosmetikos formulėse naudojami ne tik standartiniai ingredientai (kaip vitaminas C, hialiurono ar salicilo rūgštis), bet ir inovatyvūs, egzotiški komponentai, kaip: išgrynintas Jeju Jori vulkano vanduo, probiotikai, bambuko ekstraktas ar bio retinolis. Sąveikaudami tarpusavyje šie ingredientai sukuria maksimalų produktų veiksmingumą.

 


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų