Vokietijos automobilių gamintojas „Volkswagen“ 2008-aisiais pardavė didžiausią skaičių automobilių per visą koncerno istoriją.
Kompanija padidino savo rinkos dalį svarbiausiose rinkose JAV ir Vokietijoje, nepaisant pasaulinio automobilių paklausos smukimo. Be to, „Volkswagen“ tikisi, kad ir 2009-ieji bus ne prastesni.
„Volkswagen“ vadovo Martino Winterkorno nuomone, tai rodo, kad kompanijos strategija turėti daug prekės ženklų pasiteisino, o jaunas ir patrauklus modelių asortimentas yra populiarus tarp vartotojų visame pasaulyje. Per metus buvo parduota 6,23 mln. „Volkswagen“ grupės pagamintų automobilių – 0,6 proc. daugiau nei prieš metus.
Vokietijoje pardavimas išaugo 0,4 proc., nors visa rinka mažėjo 1,8 proc. Kinijoje VW pardavė 12,5 proc. daugiau automobilių nei 2007-aisiais, o parduotų automobilių skaičius Brazilijoje išaugo 8,9 proc. Rusijoje ir Indijoje pardavimas padvigubėjo.
Nors 2008-ieji JAV automobilių rinkoje buvo kaip niekad sudėtingi, „Volkswagen“ kompanijai, kuri rengiasi atidaryti naują gamyklą JAV, šioje rinkoje „sekėsi gerai“. Įmonė pardavė 4,5 proc. mažiau automobilių nei ankstesniais metais, tačiau žinant, kad visa rinka mažėjo 18 proc. - sparčiausiu tempu per 29-erius metus ir nukrito žemiau 1992 metų lygio, rezultatus tenka vertinti teigiamai.
Dar 2008 rugpjūtį „Volkswagen“ pranešė, kad aplenkė „Ford“ ir tapo trečia pagal dydį automobilių gamintoja pasaulyje, nusileisdama tik „General Motors“ ir „Toyota“.