REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Vilnių pasiekė pirmasis AB „Lietuvos geležinkeliai“ šiemet įsigytas modernus šiuolaikinis dyzelinis traukinys, pagamintas Lenkijos įmonėje „PESA Bydgoszcz“. Antros klasės keleivinis traukinys 630M turi 140 sėdimų vietų ir gali važiuoti 140 km/val. greičiu.

 Vilnių pasiekė pirmasis AB „Lietuvos geležinkeliai“ šiemet įsigytas modernus šiuolaikinis dyzelinis traukinys, pagamintas Lenkijos įmonėje „PESA Bydgoszcz“. Antros klasės keleivinis traukinys 630M turi 140 sėdimų vietų ir gali važiuoti 140 km/val. greičiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šis traukinys gegužės 26 d. pradės vežti keleivius maršrutu Vilnius–Minskas–Vilnius.

Tai pirmasis iš trijų šiemet bendrovės perkamų traukinių, pagamintų Lenkijos gamykloje. Dar vienas turi atvykti gegužės mėnesį, jis taip pat kursuos tarp Lietuvos ir Baltarusijos sostinių. Trečiasis toks traukinys, kurio laukiama metų pabaigoje, bus naudojamas vietinio susisiekimo maršrutuose.

REKLAMA

Traukiniais keliaujančių keleivių srautas iš Minsko į Vilnių ir atgal pastaraisiais metais ypač išaugo: 2012 metais tarp dviejų sostinių keliavo 269 tūkst., arba net 65,6 proc. daugiau keleivių nei 2011 m. Jau šių metų pirmąjį ketvirtį tarp Vilniaus ir Minsko keliavo 76 tūkst. keleivių, arba 30 proc. daugiau nei per pirmus tris 2012 m. mėnesius.

AB „Lietuvos geležinkeliai“ nuo 2008 metų vykdo intensyvią riedmenų atnaujinimo strategiją ir per pastaruosius 5 metus įsigijo 20 naujų traukinių, pagamintų remiantis naujausiomis technologijomis ir atitinkančių šiuolaikinius keleivių poreikius. Iki 2020 metų, gavus ES paramą, tikimasi įsigyti dar 26 naujus riedmenis ir visiškai atnaujinti dyzelinių ir elektrinių traukinių parką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų