„Vasarį, kaip visada, stengėmės vartotojams pateikti geriausius pasiūlymus. Rezultatai rodo, kad žmonės atsirenka, kas yra naudinga jų piniginei“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pasak jo, prie augimo labai prisideda klientų rekomendacijos – įsitikinę gera „Tele2” paslaugų kokybe ir aptarnavimu žmonės drąsiai renkasi gerą kainą.
„Tele2“ klientų skaičius dėl numerio perkėlimo augo dar labiau nei sausio mėnesį, kai šis rodiklis buvo 1525 vartotojai.
2013 m. „Tele2“ taip pat pirmavo pagal numerių perkėlimą – klientų skaičius dėl jo išaugo 26187.
Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje teikiama nuo 2006 metų. Ji leidžia vartotojams keisti mobiliojo ryšio operatorių išsaugant savo turėtą telefono numerį.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 2G tinklas yra didžiausias ir apima 98,9 proc. Lietuvos. „Tele2“ 3G ryšio tinklas apima 79,4 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras pagal dydį.
Bendrovės „RAIT“ 2013 m. gruodžio mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.