REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol vienkartinėmis medicininėmis apsauginėmis kaukėmis ir respiratoriais vaistinės dar neprekiauja, žmonės ieško alternatyvų. Viena jų – medžiaginės daugkartinės kaukės. Tačiau jas užsisakę tautiečiai kaukių laukia jau savaitę. Žmonėms kilo įtarimas, kad sutriko ne tik siuntimas, bet ir siuvyklos veikla.

Kol vienkartinėmis medicininėmis apsauginėmis kaukėmis ir respiratoriais vaistinės dar neprekiauja, žmonės ieško alternatyvų. Viena jų – medžiaginės daugkartinės kaukės. Tačiau jas užsisakę tautiečiai kaukių laukia jau savaitę. Žmonėms kilo įtarimas, kad sutriko ne tik siuntimas, bet ir siuvyklos veikla.

REKLAMA

Į portalą kreipėsi vilnietis Audrius (vardas ir pavardė redakcijai žinomi), kuris skundėsi, kad užsisakė kaukę iš „Utenos trikotažo“ vos joms pasirodžius prekyboje, tačiau siuntinio dar negavo.

„Skambinau ir rašiau elektroninius laiškus, tačiau atsakymo iš įmonės negavau. Vis tik vėliau buvo pranešta, kad sutriko prekių siuntimas. Tačiau darosi neramu, pinigai jau sumokėti, o kaukės neturiu, kaip ir visi kiti, noriu ją gauti kuo greičiau“, – sakė vilnietis.

Audriui kilo abejonių, kad įmonė neturėjo tiek kaukių pasiuvusi, kiek jų pardavė žmonėms.

Nespėja vykdyti užsakymų

„Utenos trikotažo“ komercijos direktorius Marijus Kriščiūnas praneša, kad įmonė nuoširdžiai atsiprašo pirkėjų už patirtus nesklandumus. Jis tikina, kad per artimiausias kelias dienas visi iki šiol patvirtinti užsakymai turėtų pasiekti savo gavėjus.

REKLAMA
REKLAMA

„Susidūrėme su ypač staigiu užsakymų šuoliu. Per pirmąsias prekybos veido kaukėmis dienas sulaukėme tiek užsakymų, kiek apskritai gauname užsakymų per sausio ir vasario mėnesį kartu sudėjus.

REKLAMA

Pradėjus veido kaukių prekybą mūsų elektroninėje parduotuvėje, jų turėjome pagaminę 20 000 vienetų. Kasdien pagaminame virš 15 000 kaukių.

Taip pat vis dar gauname daugybę pagalbos prašymų iš įvairių organizacijų – stengiamės, kad visus pasiektų šiuo metu taip reikalingos apsaugos priemonės. Mūsų darbuotojai savanoriškai paskyrė savo laisvą laiką ir pasiuvo 11 000 kaukių, kurios jau įteiktos medikams visoje Lietuvoje“, – sako įmonės komercijos direktorius.

M. Kriščiūnas teigia, kad įmonė buvo numačiusi išaugusias apimtis ir tam ruošėsi, tačiau tokio staigaus šuolio niekas neprognozavo.

REKLAMA
REKLAMA

„Todėl operatyviai sustiprinome visą prekių tiekimo grandinę – dvigubai padidinome logistikos pajėgumus, išplėtėme pakuotojų ir siuntėjų komandą, dirbame be poilsio dienų.

Šiuo metu prekyba veido kaukėmis mūsų elektroninėje parduotuvėje nevyksta, priimame tik didmenos užsakymus. Ir taip, prekyba buvo sustabdyta dėl pernelyg didelio užsakymų kiekio. Per artimiausias dienas tiekimas bus stabilizuotas, todėl antroje savaitės pusėje planuojame prekybą veido kaukėmis atnaujinti“, – žada komercijos direktorius.

M. Kriščiūnas tikina, kad pirkėjų klausimų sulaukia.

„Dauguma jų situaciją supranta, nes apie tokią eigą buvo perspėti. Šiuo metu prekių pristatymas užtrunka ilgiau nei įprastai, ir vietoje 1-3 darbo dienų siuntos pirkėjus pasiekia per 3-5 darbo dienas. Absoliuti dauguma vėlavimų neviršija 2–3 dienų, ir tik vienetai savo prekių laukia apie savaitę“, – teigia įmonės atstovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirmiausia siūlo aiškinti su gamintoju ar pardavėju

Portalas tv3.lt primena, kad pirkėjai, manantys, kad jų teisės ir teisėti interesai buvo pažeisti gali kreiptis ir į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Pastarojo nurodo, kad pirkėjai pirmiausia privalo raštu kreiptis į pardavėją ar paslaugos teikėją ir nurodyti savo reikalavimą.

Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.

Tuo atveju, jeigu įmonė atsisako tenkinti vartotojo reikalavimą arba nepateikia motyvuoto atsakymo per nustatytą terminą, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka, pateikdamas kreipimosi raštu į skundžiamą įmonę kopiją, jos atsakymo kopiją (jei buvo gautas atsakymas), sutarties kopiją (jeigu sutartis sudaryta raštu), už įsigytas prekes ar suteiktas paslaugas pinigų sumokėjimo faktą patvirtinančio dokumento kopiją (tuo atveju, jeigu pinigai buvo mokėti) ir pan.

Vartotojo prašyme taip pat turi būti nurodoma verslininko, dėl kurio veiksmų (neveikimo) pateikiami vartotojo reikalavimai, pavadinimas (vardas, pavardė), buveinės (gyvenamosios vietos) adresas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų