REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Du lietuviai - Justas Čalnaras ir Laurynas Jokubaitis - pritaikė užsienio verslo idėją, kaip tarpininkauti tarp norinčių besireklamuoti ir automobilių neturinčių įmonių ir vairuotojų, kurie sutiktų už tam tikrą sumą reklamuoti tam įmonių prekės ženklą.

REKLAMA
REKLAMA

Tik prieš savaitę įkurtos įmonės vienas iš vadovų Justas Čalnaras pasakojo, kad mintis įkurti tokio pobūdžio įmonę kilo visai neseniai.

REKLAMA

„Praėjusią savaitę įkūrėme įmonę, tačiau idėja kilo prieš keturis mėnesius“, – Ekonomika.lt sakė jaunasis verslininkas.

Jo teigimu, tai yra pirmoji tokio pobūdžio įmonė Baltijos šalyse. Tokios bendrovės nerastume ir Lenkijoje.

J. Čalnaras Ekonomika.lt pasakojo, kad įkurti verslą jaunuoliai sugalvojo pastebėję, kad dažnai, ypač mažos įmonės, neturi savo automobilių, kuriuos galėtų apklijuoti reklamomis, o papildomai joms negali skirti pinigų.

REKLAMA
REKLAMA

„Ir pradėjome galvoti, kaip jiems suteikti tą automobilį“, – pasakojo jaunas verslininkas.

Per mėnesį galima užsidirbti ir 300 litų

Preliminarios pajamos iš reklamos ant automobilio priklauso nuo keturių veiksnių – reklamos ploto, automobilio stovio, kilometražo ir maršruto.

Priklausomai nuo jų, per mėnesį vairuotojas gali užsidirbti nuo 70 iki 300 litų. Vairuotojas, nusprendęs reklamuoti tam tikros įmonės prekės ženklą, gali tai daryti nuo mėnesio iki metų, tačiau, verslininkas rekomenduoja reklamą ant nuosavo automobilio laikyti ilgiau, nes įmonėms trumpas reklamavimo laikas pareikalauja didesnių kaštų, todėl žmogus uždirba mažiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paklaustas, kaip įmonė numačiusi apsisaugoti nuo vairuotojų, kurie nusprendžia su reklamuojamais automobiliais nevažinėti, J. Čalnaras teigė, kad yra sugalvoję „tam tikrus kontrolės paketus“, kurie apsaugoja nuo sukčiauti nusiteikusių vairuotojų.

Kol kas verslininkai paslaugas reklamuoja tik socialiniuose tinkluose ir įvairiuose forumuose, J. Čalnaras pasakojo, vairuotojų, norinčių užsidirbti reklamuodami kitas įmones, skaičius nuolat auga.

„Per dieną mūsų puslapį aplanko apie 500 žmonių“, – džiaugėsi jaunasis verslininkas.

Atsisako padėti

Vis dėlto, vaikinas pasakojo, kad bandant įkurti įmonę pritrūko ne tik teisinių žinių, tačiau iš valstybinių insititucijų buvo sunku gauti netgi konsultacinę pagalbą.

REKLAMA

Be to, kaip pastebi J. Čalnaras, Lietuvoje nėra lengva įregistruoti įmonę.

„Pirmiausia – tai užima daug laiko“, – kalbėjo jaunasis verslininkas.

Pasak J. Čalnaro, įsteigti „Autoreklamą“, t.y. sutvarkyti reikiamus dokumentus, užregistuorti pavadinimą ir panašiai užtruko apie 3-4 savaites.

Vaikino teigimu, kilo ne tik formalių, procedūrinių kliūčių, tačiau pradedantieji verslininkai susidūrė ir su teisinių žinių trūkumu. Jaunasis verslininkas teigė, kad kreipėsi į valstybines institucijas, tačiau pagalbos sulaukti buvo sunku.

„Vienintelė „Versli Lietuva“ iš valstybinių institucijų sutiko padėti“, – kalbėjo vaikinas.

J. Čalnaras pasakojo, kad kreipėsi ir į patentų biurą, tačiau atsakymų negavo. „Registrų centrui jau tris dienas bandome prisiskambinti“, – toliau vardijo J. Čalnaras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų